Supersnusken Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Lurer litt på å kjøpe videokamera til mannen til jul. Vi har jo snakket litt om dette, men har vært usikre på om vi vil bruke det så mye, er veldig glad i bilder. Men nå som mini begynner å bli større (6mnd) tenker jeg at film må være kjempegøy å ha senere! Er det mange der ute som filmer sine små? Blir det bra, og ser dere på det? Redigerer dere selv?
Nille 76 Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Film, bilder, lydopptak, hånd/fot avtrykk osv. Vi kjøpte kamera før hun ble født så vi fikk dokumentert alt fra mage til fødsel i bilder og film. Uvurdelig å ha, vi ser på det veldig ofte!
zassy☆ Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 både bilder og film, nettopp begynt å filme (ikke hatt videokamera før) og angrer veldig på at vi ikke kjøpte dette tidligere og fikk filmet henne når hun var så lita på sykehuset osv, men men gjort er gjort! Er veldig gøy å filme henne nå. Søstra mi filmet jenta si da hun var liten baby og jenta som nå er 5 år elsker å se filmen av seg selv
abella Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 Kjøpte videokamera da storebror var liten og er kjempeglad for det! Tar selvsagt bilder i tillegg. Redigerer ikke så mye enda, men sparer på alle små snutter og så får vi se hva vi gjør med det etter hvert. Anbefaler absolutt videokamera, dere kommer ikke til å angre!
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 4. desember 2011 #5 Skrevet 4. desember 2011 Bruker iPhone og kamera til bilder og små snutter der og da hvis hun gjør noe, også har vi videokamera. Filmet magen, maange filmer fra klinikken før jeg fødte..vi skulle filme når pressingen begynte, men glemte det helt:p typisk...fikk i hvert fall filmet når pappa klippet navlestrengen og når jeg hadde henne på brystet:)
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 5. desember 2011 #6 Skrevet 5. desember 2011 Bruker også telefonen til å filme korte snutter akkurat når han finner på noe hytt. Fanget nylig de første skrittene på HTC'n. Satte sammen alle filmsnuttene til en DVD til besteforeldrene i julegave. Angrer på at vi ikke har kjøpt et bedre kamera dog, har mange bilder, men kvaliteten er ikke så god. Så vurderer å kjøpe et litt dyrere kamera til jul.
☀ Lille prinsesse - juli2011 ☀ Skrevet 5. desember 2011 #7 Skrevet 5. desember 2011 Jeg har et bra fotokamera (Canon 550D) med ekstra objektiver, og det fungerer perfekt til å filme med også. Jeg tror ikke jeg hadde brukt et videokamera noe særlig, kanskje i store begivenheter som bryllup og konfirmasjon.Men jeg har masse småsnutter med barna, både tatt med fotokamera og telefon, og det er så moro!
Gjest Madolyn & Muffin Skrevet 5. desember 2011 #8 Skrevet 5. desember 2011 Vi har tatt masse bilder som vi har fremkalt og har i fotoalbum, og for 2 uker siden kjøpte vi videokamera og filmer nå en del Muffin er snart 8 mnd. Vi skulle også ønske at vi hadde startet å filme mye tidligere!! Jeg har også filma og tatt mange bilder med iphonen min, som jeg elsker å se på like før jeg legger meg på kveldene <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå