Gå til innhold

hva er vanlig ang kondolanse


Anbefalte innlegg

Skrevet

søstra til mannen til min besteveninne har dødd plutselig. Hun var også god veninne av veninna mi. Jeg antar at jeg bør sende blomster eller noe, men vet ikke helt hva som er vanlig. Skal det f.eks gjøres så fort som mulig eller er det greit at det går noen dager? Og hvilke blomster.. osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange ønsker heller penger til en god sak istedenfor blomster, men en blomst med noen gode ord er til god trøst. Type blomster er ikke så viktig. Hadde gjort det ganske snart om jeg var deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...