beggeto Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 søstra til mannen til min besteveninne har dødd plutselig. Hun var også god veninne av veninna mi. Jeg antar at jeg bør sende blomster eller noe, men vet ikke helt hva som er vanlig. Skal det f.eks gjøres så fort som mulig eller er det greit at det går noen dager? Og hvilke blomster.. osv?
Alba44 Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Mange ønsker heller penger til en god sak istedenfor blomster, men en blomst med noen gode ord er til god trøst. Type blomster er ikke så viktig. Hadde gjort det ganske snart om jeg var deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå