Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Heisann. jeg skal på Ul på tirsdag, og jeg gruer meg så fælt! Av en eller annen grunn føler jeg at det er nooe galt med babyen... Sånn hadde jeg det ikke i det hele tatt med førstemann, det eneste jeg fokuserte på da var at jeg ville vite kjønnet. Er jeg så nervøs fordi dette er nr. 2 tro? Fordi jeg ikke har lyst til å "begyn¨ne på nytt", alderen mellom barna blir så fin nå, hvis alt er bra... Eller kan man ha en følelse på sånt noe, å "vite" om det er noe feil? HUFF
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Jeg hadde også en slik ekkel følelse da jeg ventet nr.to. Var nok både på grunn av at mange av våre venner hadde mistet og måttet avbryte svangerskap sent og det at vi da allerede hadde ett barn å ta hensyn til. Vi valgte derfor å betale for privat ul i uke 11 for å være på den sikre siden.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 Jeg hadde den følelsen da jeg ventet nummer tre, var sikker på at det ville vise seg at ungen ikke kunne leve utenfor magen pga alvorlig hjertefeil, at den manglet hjerne eller noe annet alvorlig. Men hun var helt frisk!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 Var alt bra med babyen din da 21:17? har ingen venner som har opplevd noe galt... Har bare en ekkel følelse... Gruer meg så fælt!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #5 Skrevet 4. desember 2011 Hehee, samma som her da.... tenker på at det sal være noe skikkeli ille så jetg må avbryte svangerskapet... Eller at det skal være noe annet, noe som gjør at vi må velge... Enten en mulitfunksjonshemmet baby eller velge senabort nå. fatter ikke hva det er med huet mitt for tida. Kanskje det er litt sånn når man venter nr 2? man er mer klar over alt det som KAN være feil... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå