Gå til innhold

bruker dere vinterdress i barnehagen nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har ca. 1-2 grader om dagene og jeg bruker vinterdress på gutten vår på 1 år..

hvordan er det hos dere?bruker enda vår/Høst dress?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brukt vinterdress en god stund nå. Her veksler det fra -15 til -4/5. Så det er vinterdress-tid her hos oss.

Skrevet

Det er rundt 0 grader og plussgrader her, men mye vind. Bruker vinterdresser og har regntøy som alternativ fordi det har regnet endel i det siste.

Skrevet

vår 1-åring har en sånn dress med løst for. Nå bruker han den uten foret men med vanlig ulldress (det er mykere og romsligere enn foret som hører til dressen).

Forresten samme med 4-åringen vår.

Skrevet

Her er det klissvått, stormfullt, og med minusgrader i vindkastene.. DRITTVÆR!! Men uansett.. Barna i de fleste barnehagene her i distriktet bruker vinterdress med regnbukse utenpå. Det er fodri det er for kaldt med bare regnklær, og det er for vått til dress. Sorelsko og regnvotter er også ett must nå. Håpløst i Ålesund..:/

Skrevet

vinterdress ja, på litt mildere dager har han bare ullundertøy under, og på kaldere dager to lag med ull, de sier han alltid er god og varm, men ikke svett.

Skrevet

Bruker regndress med fleecefor og kommer til å gjøre det til det enten er stabilt under null eller det kommer snø..

Tok med vinterdress i tilfelle det skulle bli kaldt og den brukte barnehagen med en gang noe som førte til at den ble ødelagt pga grus, steiner og vegitasjon.

Skrevet

Har brukt vinterdress i to uker nå. Trondheim.

Skrevet

Vi har tatt med vinterdressen i barnehagen, men jeg tror ikke de har brukt den ennå. I stedet bruker de høstdressen med fleece under. Han har alltid ullundertøy på seg også. Men plutselig blir det kaldt, og da er det greit å ha vinterdressen klar. :) Vi bor forresten i Oslo, og det har vært nokså mildt her til desember å være, men sur vind.

Skrevet

vinterdresser skal tåle grus, steiner og vegitasjon.... de skal fint kunne brukes selv om det ikke er snø, så da må man heller tenke på hvilke kvalitet man kjøper

Skrevet

Jeg har gått i innkjøp av en foret regndress (hel) som er mer gummi enn plastikk :P Den er kjempemyk! Kjøpte en grisebillig en på europris bare for å ha nå frem mot jul, for her blir det ikke kaldt på denna siden av nyåret ser det ut til, og vi skal uansett kjøpe inn ny vinterdress på januarsalget ;)

Den er knallgod, men den holder nok ikke så lenge. Er nok ikke de beste sømmene osv, men vinterdress er det for varmt til i grunn, og i tillegg så synger vinterdressen som sagt på siste vers i str :P

Han bruker ulltøy under, gjør det fra høst til vår, så at han skal fryse er jeg ikke redd for, men veldig kjedelig om denne billigdressen blir ødelagt med en gang da, for da kunne jeg jo likesågodt kastet de 350 kr i peisen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...