Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 De siste to ukene har eg fått mer og mer ubehag i halsen.. Eg er ikke forkjølet eller noe, det er ikke sårt i halsen, vanskelig å forklare. Men det er skikkelig ubehagelig når eg svelger, hoster og av og til snakker. men virker nesten mer som det er litt utenpå og ikke inni halsen? Har hatt lite smak og luktesans i mange mnd, og litt ubehag i venstre øre. Brekkninger uten grunn til stadighet også.. Ikke sikekrt dette har noen sammenhenge, men sier det likevel.. I dag tidlig når eg låg i sengen, så gikk plutselig alt rundt.. Og siden da, så går det greit så lenge eg holder hodet rett opp. Men med en gang eg bøyer meg, eller legger hodet bakover, eller kjappe bevegelser, så svimler det for meg.. ubehagelig... Noen som vet hva dette kan være?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Jeg vet ikke, men det du beskriver er sånn jeg blir når jeg er i en skikkelig stresset periode. Jeg blir småkvalm og kjennes ut som jeg har klump i halsen. Brekker meg veldig lett. Svimmel fordi jeg er så anspent at alle muskler i nakke/skuldre er helt spent. Dette blir jeg ihvertfall svimmel av. Hvis dette aldri har skjedd deg før, og du ikke er stresset eller anspent på annet vis så ville jeg nok ha tatt meg en tur til legen for en grundig sjekk. Bl.a. stoffskifte kanskje?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 Eg har vel vert både stresset og anspent i de siste ukene, så kan vel kanskje ha en sammenheng der da? først i helga eg kunne slappe av og senke skuldrene litt vertfall.. Har aldri hatt noen sånne svimmelgreier før.. Går det ikke over til i morgen, kommer eg vertfall til å ringe legen tror eg ja. Greit å være på den sikre siden..
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 Ligner ganske mye på symptomene jeg har, og jeg har betennelse på skjoldbruskkjertelen og lavt stoffskifte. Kanskje du skulle ta en tur til legen for å ta noen blodprøver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå