Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Kan huseieren se hvilke sider jeg besøker?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Nei. Du kan jo alltids henge deg på naboens nett om du heller vil det. Gratis internett finner man over alt - hele tiden. Så internett inkludert i husleien var jo litt vel drøy. Huseier betaler jo ingenting ekstra.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #5 Skrevet 4. desember 2011 Sv: Jeg er leietaker og har internett inkludert i husleia. NYTT 20:41 4.12.2011 Nei. Du kan jo alltids henge deg på naboens nett om du heller vil det. Gratis internett finner man over alt - hele tiden. Så internett inkludert i husleien var jo litt vel drøy. Huseier betaler jo ingenting ekstra. ------------------------------------------------------------------------------------- er du helt med på denne jord????
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #6 Skrevet 4. desember 2011 Jeg er huseier, og leier ut med internett inkl. Jeg kan ikke se hvilke sider leieboer er inne på, så nei, det går ikke ann
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #7 Skrevet 4. desember 2011 Det går an jo, det kommer bare an på om du jobber med det og kan det eller ikke:) Men det er ikke lovlig når man ta betalt for utleie.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #8 Skrevet 4. desember 2011 Det er forresten mye artig man kan gjøre hjemme hos andre med usikret nett. Pass på.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #9 Skrevet 4. desember 2011 Selvfølgelig har ikke alle passord på nettet sitt. Jeg kan i skrivende stund legge medg inn på 5 naboer sitt nett. Alle har et navn på nettet. Noen har sin adresse, andre sitt fornavn, men en annen bare heter G.Rk. - og det vet jeg ikke hvem er. For ordens skyld så mener jeg internettilgang.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #10 Skrevet 4. desember 2011 Jeg vet ikke, går sikkert an for de som er eksperter på området. Her rundt har alle sikret nett og man må ha passord. Vi leier ut leilighet, inkl. i leien er internett. Hvis ikke leietaker kunne koblet seg på vårt nett, måtte vedkommende kjøpt det selv, så det er dustete å si at det ikke koster noe........(som anonym over mener)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #11 Skrevet 4. desember 2011 Trodde at i de fleste gater så var det så mange som hadde internett - at det bare var å logge seg på. Men kanskje det er mer vanlig med passord da. Men ingen som har passord her. Folk kan jo sjekke selv ved å trykke nede på høyre siden på skjermen. Hvor det står internetttilgang. Jeg har en lang liste jeg kan ligge meg på om mitt eget nett ligger nede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå