Gå til innhold

Mannen min glor på andre damer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

skikkelig glor..og når jeg spør hvorfor så sier han "fordi jeg må jo se på noe fint?!!"

Altså han får ikke særlig mye sex her hjemme, men prøver seg ofte...

Jeg er rett og slett dritt lei hele mannen og har mistet følelsene mine for han.

Har sagt jeg har lyst å gå nå!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og jeg er slank og pen selv så jeg vet han tenner på meg, men jeg tenner ikke på han! Allefall ikke når han er så teit og skal liksom gjøre meg sjalu med å glo på alt som går på 2 bein!!!

HI

Skrevet

Du har sagt at du vil gå fra ham og han får ikke sex hjemme. Og så synes du det er rart at han glor på andre damer?

Skrevet

Ja, får han kan da vel søren vente til det er slutt før han glor på andre damer?

Spesielt når vi er på søndagstur med våre små barn også!!

Og han glor seg etter damer som du såvidt ser under vinterluene!

HI

Skrevet

Jeg er en dame som endel menn glor etter, og det er helt forferdelig pinelig når mann med kone og barn som tydelig snur seg eller lar blikket hvile ekstra lenge og det er åpenbart at han sjekker meg ut. Kanskje du kan si det til han, at damene han glor på synes han er patetisk?

Skrevet

Jeg vet. Har sagt det til han.

Men han mener at så lenge han ikke får noe av meg så kan han se på hvem han vil.

Han er ganske patetisk, jeg blir så flau:(!

HI

Skrevet

Har du fortalt han at menn som glor på andre damer ikke får dame hjemme? Forstår han ikke grunnen til hvorfor forholdet deres er så dårlig?

Skrevet

Han har gjort det i mange år.

Men som sagt jeg har mer eller mindre gjort det slutt i dag..orker ikke mer.

Og det føles helt greit, selv om jeg er litt flau på andres vegne over hans væremåte.

Kan jo legge til at han begynte å ta meg på rompa på samme turen i dag,typisk han..tror han kan ta på det han vil!!!

HI

Skrevet

Er dette foresten normal oppførsel av menn på 30??!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...