Gå til innhold

Har dere fått mage?


LilleTrille92+maispire

Anbefalte innlegg

Jeg er 18+0 i dag, og føler meg ikke gravid i det hele tatt.

Har fått litt mage, men nesten ingenting.

Venner av meg sier at jeg ser normalvektig ut, ettersom jeg var ganske tynn før.

 

Har faktisk dårlig samvittighet fordi jeg ikke føler meg gravid.

Noen flere som føler det samme som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har fakisk fått ganske stor mage nå.. og jeg er førsteganggravid ... alle legger merke til det å har lyst til å ta på magen hehe :) syns det er så koselig at jeg har fått gravidmage ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstegangs jeg også, og har ikke fått noen mage enda. Er 15 uker på vei, så er nok litt tidlig.

Er nok også vanskeligere å se på meg ettersom jeg er ganske overvektig fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17+6 med nr 1 og har fått liten,men godt synlig mage selv om vekten ikke har endret seg. Var slank fra før,men syntes ikke før ca uke 15. Magen din kommer nok også før du vet ordet av det!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått stooor mage!!! Jeg er 17 uker på vei og alle tror jeg er kommet lengre i svangerskapet.... det rare er at jeg har gått ned tre kilo...men jeg er ganske lav da så kanskje jeg bare ser større ut pga høyden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er vel i uke 19 og har hatt stor mange lenge allerede, alle sier "du får nok to" men jeg vet jo at det bare er en inni der. Jeg er lav og tynn i utgangspunktet så kan være derfor....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 16+4 og har fått en ganske bra mage. Mange som vil ta på den nå, litt rart... Jeg er også lav, så når den først poppa kom den fort! :) Begynte såvidt å synes i uke 10..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forresten 176cm høy,så kan være derfor jeg ikke har fått noen mage enda. Blir iallfall 5. barnet på godt under 6år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 uker nå, begynner å bli synlig, men tror jeg fremdeles kan skjule det hvis jeg vil med vide gensere... skal iallefall prøve på det i kveld! Skal på ul imorgen og tenkte å sende ut julekort der det glade budskap står etter at jeg vet at alt er fint (de nærmeste vet selvfølgelig)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...