Gå til innhold

Mannen min har sluttet å si han elsker meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har sluttet å si han elsker meg, han sier han er glad meg men sier aldri han elsker meg lenger. Jeg sier at jeg elsker han for jeg gjør det, men i det siste har jeg også sagt at jeg er glad i han men jeg får vont i magen og liker det ikke. Selvfølgelig er jeg glad i han men jeg elsker han.

Så jeg sier sjeldnere og sjeldnere at jeg er glad i han.

Har på følelsen av at jeg har mistet han på veien et sted og at vi kun er sammen pga barnet vårt.

Jeg vet ikke helt hva jeg vil med innlegget men vær vennlige og se bort fra skrive og gramatikse feil for ja jeg vet at de er det nok av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje på tide å dyrke romantikken litt? Date litt (mannen din altså)?

Skrevet

Jeg har prøvd. har vært på hotell, dansketur, kino, tur, overasket han med middag og film på kvelden.

Kjøpte rose til han for ikke lenge siden han sa ikke takk en gang, bare lurte på hva jeg gjort for noe galt.

Skrevet

Snakk sammen!!

Hvis du føler at det er noe galt er det lurt å ta det opp før det kanskje er for seint...? :) Du trenger ikke si akkurat det med at han ikke svarer deg det samme. Spør om han har det greit for tiden, er det noe han tenker på. Er det noe du kan hjelpe han med. Er alt greit mellom dere.. Si at du føler at dere kanskje kommuniserer litt dårligere for tiden, og at du bare vil høre om alt er i orden eller om du bør bekymre deg for noe. :)

Skrevet

Helt enig med hun over her!

PRAT, PRAT, PRAT! Vær ærlige!

Det er vanskelig, men det er det eneste som nytter!

Skrevet

Prat med han, forklar hvordan du ser på det, få klarhet i om det er noe feil i forholdet eller ikke.

Du er helt sikkert ikke tankeleser, og det er ikke han heller...

Skrevet

du kommer ingen vei uten å prate med han. Ofte er det ikke så ille som man tror;)

Skrevet

Nei da det er sikkert ikke det, men jeg vil så gjerne høre han si det. Men jeg skal sette meg ned å snakke med ham.

Takk for alle svar.

Skrevet

Mannen min har NESTEN sluttet å si det. Når jeg sier det til han, så legger jeg på OG. (hehe)

Altså, jeg elsker deg og :)

Funker det. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...