Gjest Prinsesse x 2 Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Jeg er så bekymret hele tiden for at noe skal være i veien med den lille spiren i magen. Om det ikke er friskt eller ikke hjertet slår... Var ikke det forrige gang. Tenkte aldri tanken at om noe skulle gå galt i det hele tatt. Puh, det er så slitsomt å gå sånn! Roer meg ikke før jeg har sett nurket i magen. Og det er så leeenge til! Har vel bare å smøre seg med tålmodighet å vente 6-7 uker til Her jeg bor er det ingen sted man kan ta privat ul heller, hadde det vært det hadde jeg vært der for lengst, hehe. Jeg er vel ikke alene om dette? Er jeg sånn for nå vet jeg liksom hva som skjer, forrige gang var jo alt nytt!
allegodetingertre<3 Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 å ha slike tanker innimellom er helt naturlig tror jeg. Men, du har jo opplevd at alt har gått helt fint før, ha troen på at dette klarer kroppen din utmerket:) Ha fokus på kroppen din som utfører mirakler hver dag, kos deg med magen som vokser:) Håper du greier å kose deg med graviditeten din:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå