Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Altså i April, for 8 mnd siden var jeg på date med en fra en datingside.. Vi klaffa IKKE, men han mente det neste gang vi prata sammen. Jeg var hyggelig og sånt, men sa etterhvert til han at jeg ikke var intr. Han ble sur, blokka meg osv men skrev til meg på datingsiden at han savnet meg og blablabla. Kan nevnes at jeg ble REDD når han mente vi burde endre status på FB etter et treff.. Og senere fant ut at han slet psykisk og han sa han ble enda mer deprimert når jeg "avviste" han. Nå etter 8 mnd har han plutselig tatt kontakt og sier jeg er et fantastisk menneske, håper at jeg ikke er sur på han. Og om jeg kan ta kontakt, for vennskap skader jo ikke.. Trodde han hadde glemt meg etter så lang tid, og nå har jeg faktisk fått kjæreste nylig.. So my point, kanskje lurt å ikke svare på den mld?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 Ikke svar, og svar iallefall ikke noe som han kan tolke feil.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 Tror ikke det er lurt nei.. :S Kan nevnes at i public profil, kan man se at jeg har kjæreste.. Så det MÅ han jo ha sett?! Herregud. nei, lar vær å svare på den.. - HI
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #5 Skrevet 4. desember 2011 Tror jeg ville vært veldig rett frem med ham. Si at du har fått deg kjærest og at du ikke ønsker mer kontakt. Si at du ikke ønsker mer kontakt, men at selv om dere to ikke passer sammen så ønsker du ham lykke til videre i livet. Hvis han har stalker-tendenser så må du gjøre det så klar som dette fra begynnelsen. Tar han kontakt etter dette så si klart fra en gang til at du ikke ønsker mer kontakt, og tar han kontakt enda en gang etter det så sier du at du går til politiet hvis han ikke holder seg unna deg. Men begynn med å være hyggelig, men veldig tydelig som jeg skrev i første avsnitt. Lykke til med den nye kjæresten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå