Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 må bare lufte meg litt her angående menn... Har 2 barn , er alenemor og er gode venner med ene eksen. Eldste barnets far og jeg er ikke akkurat på talefot, det har vært mye brk fra han. Men... så er det at den eksen jeg er venner med, han vil kanskje mer. Jeg er glad i han, men så tenker jeg også "kan det være oss? Kan det bli bra denne gangen?" Akkurat nå fungerer det best å være venner, og vi har vært fra hverandre i snart to år. Så er det en felles venn av meg og den andre eksen..... Denne vennen har av og til sendt meg flørtete meldinger, det siste året. Kjenner han jo veldig godt og jeg vet han er en kjempesnill fyr . Men så sender han meg altså disse flørtete meldingene da... og er liksom "hvorfor ikke? Vi er begge single" Vet ikke helt hva jeg skal tro eller gjøre.... tuller jo litt tilbake til han da.... er med på leken. Han har to barn, og et tøft til og fra forhold bak seg.... Jeg vet ikke om jeg vil innvolvere meg, skal jeg ha mann så vil jeg ha det seriøst. Føler jeg raste fra meg da jeg var yngre.... og tror ikke han har det...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Tror du vet best selv. Denne vennen virker til å være ute etter noe uforpliktende i påvente av noe bedre. Iallfall ikke noe seriøst som er verdt å kjempe for. Hadde han vært oppriktig interessert hadde han nok lagt inn litt mer energi, og sikkert brukt en annen strategi for å få deg på kroken.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 Ja... jeg gjør nok det. Best å være singel en stund til tenker jeg
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 Hva slags meldinger , hva hentyder han der?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #5 Skrevet 4. desember 2011 er jo litt flørtete , og på kanten meldinger da
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #6 Skrevet 4. desember 2011 Enten være med på leken, og være litt gøy og uforpliktende eller kutte ut ...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #7 Skrevet 4. desember 2011 Bor flere timer unna hverandre, og treffes Sjelden. Kjenner jo hverandre fra før, bare ikke på denne måten. Det har jeg sagt, og han sier han vil bli enda bedre kjent...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #8 Skrevet 4. desember 2011 og den eksen jeg er venn med... ja han er på mange måter min beste venn... men er det nok ? vet ikke om jeg ønsker mer fra han...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #9 Skrevet 5. desember 2011 Virker som ingen vet hva de vil? Eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå