Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen prøver på nr 2 :D

Vet at jeg hadde eggløsning, nå den 25 nov! :D vi har et godt sexliv, så vi har ganske ofte sex. Vel og merke mere enn de annen hver dag man skal ha, som er opptimale for og bli gravid!

Men er såååå spent om det klaffer denne måneden :D Gleder meg sånn til og finne ut, men så er det litt slitsomt og gå og vente! Siden jeg gleder meg, får jeg vel litt juke symptomer :P hehe.. Vet at det er dumt og glede seg for mye, men kan ikke noe for det! Leve i lykkelig uviten nå! ;)

Noen andre som har blitt gravid når de hadde sex dagen de hadde eggløsning! kom mye slim denne dagen, så defor jeg er hundre prosent sikker på at det var eggløsning :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi her..

oh, det var et spennede og intelligent svar ;)

Skrevet

Spennende spennende spennende =D har ingen erfaring, men hold oss oppdatert!!! Jeg krysser fingrer !!!

Skrevet

Spennende og intelligente innlegg får spennende og intelligente svar.

Skrevet

Hi her..

takker :D liker positive svar. Denne siden trenger noen positive tråder! ;)

Trur det e en her som har stått opp på feil sia av senga i dag :P

Skrevet

Hadde sex bare en dag, og det er dagen jeg tror eggløsningen var. Vel det klaffet, og snart er snuppa her!

Skrevet

Jeg ble gravid på første mnd med nr.2. Jeg ble helt satt ut da jeg fik graviditet symptomer 1 uke etter eggløsning slik som jeg hadde den mnd det klaffet med første.

Prøvde å bortforklare det for meg selv, men var helt tydelig at jeg var gravid. Testet da også positivt den dagen jeg ventet mens.

Veldig spennende Hi. Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...