Gå til innhold

Noen som kjenner noe?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som begynner å kjenne liv? Jeg har ikke merket noe enda, og det er vel kanskje en stund til jeg gjør det...? Er 13+4 idag. Når begynner kan å merke noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Førstegangsgravide kjenner ofte ikke noe før uke 18-20 en gang. Jeg kjente bevegelse veldig tidlig til å være førstegangs sist, og det var rundt uke 15.

 

Tror jeg har kjent spira nå, men det er neimen ikke godt å være helt sikker på om det er luft eller noe annet, hihi. Er 14+0 i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også 14+0 i dag og tror jeg kjente et spark i dag, men ikke sikker da:) Ellers har det tidligere kjentes ut som baby enten ligger ned mot livmoråpningen eller sparker ned mot den. Har ihvertfall tydelig kjent "stikkinger" i perioder der nede.. Spennende dette her... Uansett er det vel ikke lenge til vi kjenner det nå:)

Jeg er forresten andregangs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12+1 i dag og er ganske sikker på at jeg kjente noe i går. Men er veldig vanskelig å være helt sikker. Jeg er andre gangs og sist kjente jeg ikke noe før i uke 19-20. Så er veldig spennende og veldig usikkert siden det er så tidlig.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten helt sikker på at jeg kjente noe i går. Små kilinger som sommerfuglspark litt nedenfor og til venstre for navel og hørte hjertelyden på samme sted idag :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har ikke kjent direkte spark, men to dager har jeg kjent at det kiler på innsiden av magen på en måte jeg aldri har kjent før. I går natt slet jeg også med å sove da det føltes som magen min bounset opp og ned av seg selv, veldig merkelig følelse!hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tredjegangs og kjenner den lille akrobaten godt. Er 14+1 idag og har kjent liv siden midten av uke 12, har kjent litt før det, men da var et litt vanskelig å skille tarmbevegelse og baby, nå er det ingen tvil.

Jeg har alltid kjent liv tidlig, i føsrte svangerskap var det i uke 15 og andre i uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent noe et par dager nå, er ganske sikker på at det er spark, selv om det er tidlig. er 13+1 i dag. Mitt andre barn. Med førstemann kjente jeg ingenting før uke 20!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...