Gå til innhold

hva gir dere til de i barnehagen? (til de ansatte?)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist jul ga jeg en twist og konfekt de kunne ha på kontoret. I år vet jeg ikke.

Nå slutter også ped.leder så må da finne på noe ekstra, og ikke bare vin.

Skrevet

Lurer på om jeg skal de de voksne på avdelingen en twistpose, men pakke den inn, eller ikke? :-)

Skrevet

Gir dere julegaver til barnehagen?

Skrevet

Jeg pakket den ikke inn, hilsen hun over. Kan også gi en fruktkurv med litt nøtter og diverse.

Noe skal jeg nok komme på i år også, de som jobber der er virkelig verdens herligste mennesker.

Bortsett fra ped.leder velger jeg å gi en felles ting, ellers blir det mye med 10 gaver.

Skrevet

er jeg kjip hvis jeg ikke føler trang til å gi dem noe i barnehagen?

Skrevet

Er da ditt valg det. Kanskje det bare er meg som har fått et ekstra godt forhold til de som jobber der?

Skrevet

Jeg har et nært og godt forhold - og tildels personlig forhold til de ansatte i bhg, men julegave?? De får julebord, de får lønn, de får en blomst til å ha på personalrommet. Det må da for guds skyld holde??

Gavehysteri!!

Skrevet

Hva har julebordet med dette å gjøre? Og lønn?

Synes faktisk de fortjener en liten oppmerksomhet mer enn tante Olga på Toten som en ser en gang i året.

Skrevet

jeg vil gi noe til de ansatte i barnehagen til dattern min. Trenger tips, de er 7-8 ansatte. Helst under 50 lappen.

Jeg gir for jeg setter så stor pris på de alle sammen, de passer på dattern min hver dag, og er fantastiske. JA de får LØNN, men det lille ekstra de gir min jente og meg fortjener de en takk for, de er verdt de 50 kronene (det lille ekstra er omsorg, trygghet og de er så herlige og gir mer enn det de "må"). Så vi vil vise de at vi setter pris på de ved å gi de en liten ting.. Eller julegodt. Men hva??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...