Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Jeg trodde ingen av mine venninner var her inne! (ingen av de har barn) Trodde ingen jeg kjente var her inne faktisk... Dette var liksom litt lille trygge sted jeg kunne skrive med andre damer og spørre om flaue ting jeg ikke tør å spørre venninne mine om. :-) heheh
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Så lenge du kan stå for det du skriver, er det da ikke et problem. Og hvis du passer deg for å utlevere detaljer, vil du heller ikke bli gjenkjent...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 Men hva gjør hun på din BABY hvis hun ikke har barn? Siden ingen av venninnene dine har barn...?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 Kan da hende hun er på BiM, de fleste forumene er jo felles...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #5 Skrevet 4. desember 2011 Hun la ut link på fb sin fra dinbaby sidene!! :-) Det er jo her jeg lufter ut ting og tang.... men må vel prøve å begrense ting og tang nå da : ) hehe HI
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #6 Skrevet 4. desember 2011 Ja, men da må hun vel være gravid da?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #7 Skrevet 4. desember 2011 Ja kanskje det :-) - selv om jeg ikke tror det, i og med at hun var ute på byen for en uke siden ;-) HI
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #8 Skrevet 4. desember 2011 Men hva i all verden gjør hun da på dib? Det er jo bare merkelig?
Gjest Morn du Skrevet 4. desember 2011 #9 Skrevet 4. desember 2011 Kanskje huner en prøver, kanskje hun har stebarn, kanskje hun har vært innom Klikk.no og linka seg over hit? Kanskje noen hun kjenner har linka noe på FB som har gjort at hun oppdaget siden. Mange debatter her som ikke går på barn,
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #10 Skrevet 4. desember 2011 jeg var her på anonym ofte før jeg, selv om jeg ikke hadde barn eller prøvde Nå har jeg barn da
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #11 Skrevet 4. desember 2011 Jeg har en søster jeg vet er her inne, hun vet og at jeg er her. Om hun har kjent meg igjen fra noe jeg har skrevet har hun ikke sagt noe ihvertfall. Og jeg har sett et par innlegg her som kan være henne men ikke vet jeg om det er det. hvis du ikke legger masse info om familie eller ting denne personen allerede vet så er det vel liten sjanse at hun kjenner deg igjen
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #12 Skrevet 4. desember 2011 Alle kan vel være her inne selv om de ikke har barn? Det er jo mye her som ikke handler direkte om barn også. Jeg har store barn, så store at de har flyttet ut nå. Men har vært medlem i mange år, så de var mindre den gangen. Mye underholdning her inne, enten man har barn eller ikke. Og ønsker man seg barn, er det jo ikke rart man er her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå