Gå til innhold

Inspirert: Har du drømmemannen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Samme som i den andre tråden, men spørsmålet er: Hvilke av disse egenskapene vil du si at mannen DIN har?

 

1. Han er følsom

2. Han er høy

3. Han er intelligent

4. Han har humor

5. Han er musikalsk

6. Han er pen

7. Han er praktisk

8. Han har høy inntekt

9. Han har mye selvtillit

10. Han er sexy

11. Han er snill

12. Han er sosial

13. Han er sporty

14. Han er sterk

15. Han er ryddig og organisert

 

--

 

Min:

 

1. Han er følsom

2. Han er høy

3. Han er intelligent

4. Han har humor

5. Han er musikalsk

6. Han er pen

10. Han er sexy

11. Han er snill

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Check på samtlige, bortsett fra musikalitet. Ikke mye å skryte av akkurat der. Han har god musikksmak da, om det teller :)

 

Syns da jeg har gjort et varp ;)

Skrevet

Og når ble, høy, pen, høy inntekt, mye selvtillit og sexy et mål som betyr noe som helst????

 

Min mann er så mye, men jeg driver ikke å måler han, han er ett menneske som er perfekt for meg, ikke en vare jeg har spesialbestilt og må gi karrakter.

 

Syns du er usmakelig HI.

Skrevet

Check på samtlige, bortsett fra at han ikke er så høy. Han er 174.

Men det er perfekt kyssehøyde, så det er egentlig check det også.

 

Skrevet

Min mann har alle disse egenskapene, bortsett fra 6, 8 og 9. Og de tre er ikke viktige for meg, så jeg har virkelig funnet drømmemannen.

 

I tillegg er han en god far, omsorgsfull og forståelsesfull.

Skrevet

Det var en annen tråd hvor man skulle plukke ut de fem egenskapene man synes er viktigst. Jeg bare kopierte lista av egenskaper og stilte et annet spørsmål.

 

Maken til reaksjon!

 

 

HI

Skrevet

Forøvrig er både pen, høy inntekt, selvtillit og sexy egenskaper som har blitt trukket fram som viktige av de som svarte i den andre tråden.

Skrevet

Min mann (ifølge meg da;) )

 

-Følsom

-Høy

-Intelligent

-Humor

-Pen

-Praktisk

-Selvtillit

-Sexy

-Snill

-Sosial

-Sterk

-Organisert

Skrevet

Mannen min er vel alt på listen bortsett fra musikalsk (heldigvis at han ikke er det!). Og så er han ikke så veldig høy, ikke liten heller, men like under snittet. Og så er han mye mer enn det som står på listen, som ærlig, god far, støttende osv :-)

Skrevet

Heldigvis at han ikke er musikalsk? Hva slags fordeler følger med å ha en umusikalsk partner?

Skrevet

Min mann har for tiden ganske varierende inntekt, pga oppstart av eget firma... Men det går absolutt i riktig retning:)

 

Han er ikke alltid like ryddig og organisert heller, men han kommer seg sakte men sikkert:)

 

Bortsett fra dette oppfyller han samtlige krav, og er selvfølgelig den perfekte mannen for meg...

Skrevet

-5 og variabel på nr 8 ellers så er det check på alle punkter...

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...