Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Jeg er nå høygravid og formen er dritt. Har egentlig hatt det kjipt hele svangerskapet med ekstremkvalme, sykehus og mye dårlig form. Masse kynnere har jeg hatt også. Men er det vanlig å være bare blææ på slutten? Magen er stram og vond, det river liksom i musklene helt nede ved bekkenet. Jeg føler meg svimmel men ikke sånn kjempe svimmel men nok til at det er ubehagelig. Alt er bra hos lege og alle prøver er normale. Men jeg bare føler men så blæææ
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Helt normalt. Svimmelhet kan være tegn på høyt/lavt blodtrykk feks, men så lenge alle prøver er fine er det nok ingen fare.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 Ja jeg tror det. Er i allefall slik her.. Har også hatt det et skikkelig tungt svangerskap med kvalme hele dagen hver dag, og nå er det enda mer blæææ.. 34 dager igjen!!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 Godt å høre at jeg ikke er alene, selv om jeg synes synd i deg og.. begynner å bli mektig lei altså. Har 40 dager igjen.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #5 Skrevet 4. desember 2011 Jah, høres velkjent ut, HI! Følte meg helt j....g som gravid på slutten. Begge gangene. Var ekstremt lei, tung og i dårlig form. Ønsker deg lykke til! Det vil garantert bli bedre! Bare vær obs hvis du begynner å føle deg mer svimmel og i dårligere form enn det sm er normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå