Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Fikk satt inn hormonspiral for 1,5 måneder siden, og har hatt menstruasjon nærmest konstant etter det. Først hadde jeg mensen tre uker sammenhengende. Så en uke uten, før jeg begynte igjen. Blør også svært mye i begynnelsen. Er det normalt? Når kan jeg regne med at det begynner å gi seg? Jeg har forstått det sånn at de fleste som bruker hormonspiral mister mensen helt.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 Ja, det er normalt. Jeg hadde hormonspiral i 4 år og hver mnd blødde jeg i 3 uker
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 Hva? Det er jo helt sinnssykt. Jeg trodde det normale var å slutte helt å blø. Hvis det er sannsynlig at det kommer til å fortsette sånn, tar jeg den ut igjen, og så går vi tilbake til kondomene. Mannen min hater dem, men nå har vi jo ikke sex i det hele tatt på grunn av mensen.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #5 Skrevet 4. desember 2011 Jeg blødde i 4 måneder, da gav jeg opp og tok den ut. Byttet til nuvaring og er så mye mer fornøyd med det.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #6 Skrevet 4. desember 2011 Ja, det er normalt. Har hatt min i 10 mnd nå, og har blødd ca 80% av tiden. Jeg har satt grensen på ett år, så det er like før den ryker, men det har vært litt bedre siste mnd nå, så jeg fortsetter litt til.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #7 Skrevet 4. desember 2011 Jeg bødde 7 mnd med p-stav. Da tok jeg den ut, og fikk beskjed om at jeg ikke "tålte" den, og det ville være det samme om jeg satt inn hormonspiral. Sånn er det bare, desverre :/ Det funker på noen. Andre ikke.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #8 Skrevet 4. desember 2011 Jeg blødde de første 4,5 mnd og så mensen som vanlig etter det. Har du lest paktningsinnlegget? Står at man kan blø opp til 6 mnd etter innsetting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå