Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Velg ut de fem viktigste av disse egenskapene 1. Han er følsom 2. Han er høy 3. Han er intelligent 4. Han har humor 5. Han er musikalsk 6. Han er pen 7. Han er praktisk 8. Han har høy inntekt 9. Han har mye selvtillit 10. Han er sexy 11. Han er snill 12. Han er sosial 13. Han er sporty 14. Han er sterk
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 følsom, humor, praktisk, snill og sosial.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 Følsom Intelligent Humor Praktisk Snill
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 4. Han har humor 7. Han er praktisk 8. Han har høy inntekt 9. Han har mye selvtillit 12. Han er sosial
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #5 Skrevet 4. desember 2011 Det viktigste er at han ikke snorker!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #6 Skrevet 4. desember 2011 Han har humor Han er følsom Han er snill Han er sosial Han er praktisk
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #7 Skrevet 4. desember 2011 Humor, snill, sosial, intelligent, pen/søt/sexy/sjarmerende Sammen med en student jeg, så kan ikke si at inntekta er det viktigste..
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #8 Skrevet 4. desember 2011 Intelligent, humor, musikalsk, snill og følsom
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #9 Skrevet 4. desember 2011 Beundringsverdig så lite overflatiske folk her var da. Lurer på hvor mange av dere som faktisk ville ha falt for en liten og stygg mann som var følsom og snill, hvis det stod en høy, pen og sexy mann ved siden av.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #10 Skrevet 4. desember 2011 Intelligent, humor, sosial, snill, sterk.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #11 Skrevet 4. desember 2011 Kjæresten min oppfyller veldig mange av de kriteriene, men om jeg skal velge de 5 jeg synes er viktigst hos en mann: Intelligent, humor, snill, sexy, mye selvtillit. Og vil legge til et kriterie som ikke var på lista: ryddig&organisert. Det er gull verdt <3
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #12 Skrevet 4. desember 2011 -Inteligent -Snill -Praktisk -Sexy -Humor
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #13 Skrevet 4. desember 2011 Ikke rart man ikke finner han om han må oppnå minst fem ting. Jeg synes kjemi er viktig jeg.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #14 Skrevet 4. desember 2011 Snill, har humor, praktisk, intelligent (trenger ikke være supersmart men bør kunne diskutere ting med han, ingen ønsker vel en mann som de føler er dum.),følsom eller jeg ville heller sagt har evne til å vise følelser og å vise empati jeg da. (jeg hadde en ex som begynte å grine hver gang vi diskuterte noe som var negativt i forhold til forholdet eller om han hadde gjort noe jeg var sint på han for. Det var utrolig slitsomt for da fikk vi aldri snakket ut om noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå