Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Hvor gamle er dere som slavisk følger en haug med blogger? Særlig disse "fjortisbloggene" om mødre som fester og slåss.. Er det virkelig interressant? Blir jo noen innlegg her om dem.. Jeg selv er 32 og leser sporadisk to blogger. Den ene er tanta mi sin, og den andre handler om ei ung mor med kreft!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 jeg leser iallfall for å få latter i hverdagen...å da ler jeg ikke MED dem,men av dem
ConsuelaBananaHammock Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 Jeg leser ingen blogger fast nå mer. Fulgte med på Regine sin blogg, men levde meg litt for mye inn i den tror jeg for jeg var skikkelig, skiiiiikkelig lei meg når hun tapte for kreften Men jeg stikker innom blogger når de hyles ut om her inne eller i media feks.
Gjest Tutt1-2-3! Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 Jeg leste ikke bloggen til Regine jeg, men boka! Veldig fin, men helt forferdelig! Får litt annet syn på saker etter å ha lest litt sånn.. Sutrer ikke så mye over små bagateller lenger...
ConsuelaBananaHammock Skrevet 4. desember 2011 #5 Skrevet 4. desember 2011 Jeg fulgte med på den bloggen ganske lenge, omtrent fra begynnelsen. Husker ikke hvordan jeg kom over den. Og jeg var så lenge så sikker på at det kom til å gå bra med henne. Så når hun sovnet inn var jeg helt knust! Hehe, skulle tro jeg kjente dama. Hun virket som et fantastisk menneske, og å følge bloggen hennes var verdt det på godt og ondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå