Gå til innhold

Hva gjør dere på søndager??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kan man jo bruke tiden til kakebaking, men sånn ellers??

Her blir det mye turer i skogen også hender det at vi tar en kino tur.

Men hadde vært gøy og få noen innspill :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag har vi vært på legevakten, ikke noe vi pleier å gjøre hver søndag da ;-)

Vi skal kjøpe et par julegaver, på julemarked og juleverksted, og på kino og se Blåfjell med venner.

Skrevet

Snuppa vår er så liten (13 mndr) at kino liksom ikke er aktuelt enda..

Så foreløpig brukes søndager til å leke masse ute, gå på tur (skogen, byen, osv alt ettersom)

Lørdager og søndager har vi fulltfokus på familietod, være sammen, kose oss, gi snuppa masse oppmerksomhet..

I dag har vi lekt masse innendørs, nå skal vi ut og leke en times tid og så blir det pepperkakebaking :)

Skrevet

Gjør husarbeid. Når skal vi liksom ellers rekke det?

Kjøper fedigkaker, for vi rekker aldri å gjøre noe her hjemme.

Skrevet

Husarbeid, samt et og annet besteforeldrebesøk. Jeg har en bestemor i live her vi bor og mannen har tre besteforeldre, så vi har alltid en eller annen gamling vi har forsømt i det siste.

Skrevet

Akkurat denne søndagen har vi stallvakt, så jeg var oppe klokken halv åtte, dro i stallen og foret hestene, hjem igjen for å lage frokost til en datter og et tantebarn, dra opp en gubbe som la seg alt for seint, og så dra tilbake i stallen. Sette ut alle hestene, og møkke ut av boksene deres.

Så har vi vært ute en tur med hesten, men en iskald vind gjorde det til en kort og kald affære! Nå slapper vi av litt hjemme, før vi skal tilbake for å gi hestene middag, og deretter blir det grøtfest i stallen... Deretter blir det middag hos mammaen min, og når kvelden kommer skal vi bare kose oss sammen vi tre, Solstrålen, Gubben og jeg, for i morgen må han dra på jobb og kommer ikke hjem før til neste år...

Dette er ikke representativt for hver eneste søndag, bare hver fjerde. Hver søndag er vi i stallen og som regel ute med hesten.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...