Gå til innhold

hvordan jobbe seg bort fra sjalusi?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir misunnelig på de som virker perfekte. misunnelig på utdannelsen,jobbene,statusen,husene,vennene,livet til noen. liker det ikke. men hvordan unngå det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trøst deg med at de trenger absolutt ikke å ha det bra her i livet! jeg har bodd på gata og var myyye lykkeligere enn min niese som er mangemillionær ;)

Skrevet

Slutt å se på alle andre og se på ditt eget liv. Se hva som er bra i livet ditt å bygg vidre på det.

Strengt tatt så kan du forandre de elementene i livet ditt som du missuner andre. jobb, utdannelse, husene, vennekrets og status.

Ingenting kommer gratis og forskjellen fra deg og dem er at de har jobbet hardt for det de har og den muligheten har du også, hvis du bruker mer tid på å forandre det du ikke er fornøyd med og mer tid med å sette pris på det som er bra i livet ditt!!

Skrevet

det er mer at jeg ikke føler meg bra nok. jeg har flere års høyskoleutdanning,er gift og har en flott mann og barn. har stort fint hus osv. og det er sikkert noen som er misunnelige på meg også pga det. men inni meg føler jeg denne sjalusien/mindreverdighetskomplekser...

hvordan får man høyere status?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...