Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 jeg lar ikke mine barn spise pepperkakedeig. Så på the doctors engang at man kan faktisk bli veldig syk av det om man er uheldig...noe bakterier som er i/kan være i...husker ikke. spiser ikke selv heller....
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 husk at det er jo RÅ egg osv i den....
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 Det er ikke alle pepperkakedeiger som ha egg i seg da, egentlig de færreste.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #5 Skrevet 4. desember 2011 Men det må være te rart i den.. Den ligger jo i romtemperatur i maaaange uker :/
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #6 Skrevet 4. desember 2011 det kommer vel an på magen tenker jeg! Verken jeg eller mine unger har blitt dårlige noen gang og vi har spist en del. Du som syns det er ekkelt at det ligger i romtemp i ukesvis: -hjemmelaget deig er fersk.. -gir du ungene kjøp-barnemat på glass? Ang rått egg: -spiser dere feks kokosboller?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #8 Skrevet 4. desember 2011 Den du kjøper i butikken er konservert. Den du lager selv legger du ikke i romtemperatur.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #9 Skrevet 4. desember 2011 Hei, Jeg som påpekte at det må være mye rart i den deigen man kjøper - nei, jeg gir ikke snuppa barnemat på glass.. Hun spiser det samme som oss til middag (og får hjemmebane brød, havregrøt osv)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #10 Skrevet 4. desember 2011 De hadde bakt pepperkaker i bhg forrige uke, og når jeg hentet fikk jeg beskjed om at jeg kanskje måtte regne med litt bleier den kvelden. Fordi min 2-åring hadde spist MASSE deig! Heldigvis fikk hun verken vondt i magen eller noen løse bleier den kvelden, men tror ikke det er bra for dem å spise noe mer enn et par klumper;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå