Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Begynte å lese fotbsllfruens blogg for en ukes tid siden og må si hun lever DRØMME livet!!!!!)) OG i morgen reiser hun til Maldivene... Hm.. Sukk!! Var der selv i fjor, er heeeelt sykt fint der!! Og ikke nok med det, når hun kommer hjem får hun dra hjem til drømmehuset!! Hun er heldig!!) Flere som kunne tenke seg en del av livet hennes?;-)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 Nei, for hun sliter selv om det utad ser perfekt ut. Jeg vil heller leve som jeg gjør
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 Helt enig med 00.37. Jeg er glad i mitt eget liv. Om jeg hadde fått velge et annet, så hadde nok hennes kommet enormt langt ned på lista:)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Lyset er på, men der er ingen hjemme:)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #5 Skrevet 3. desember 2011 Sikker på at det ikke er MISUNNELIG du er?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #6 Skrevet 3. desember 2011 Så dere vill ikke hatt noenting av det hun har? Ikke huset? Ikke pengene? Ikke ferien hun drar på imorgen? Jeg spurte om deler av livet hennes.. kunne tenkt meg huset og reisen!!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #8 Skrevet 3. desember 2011 hvis jeg ført skulle gått rundt å være sjalu på "kjendiser" hadde nok hu havna ganske langt ned på listen. Ville mye heller vært J.K. Rowling eller i hvert fall Unni Lindell... Hadde jeg vært både rik pga mitt talent og ikke pga mitt indiske tempelhår.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #9 Skrevet 3. desember 2011 Ville nok ha hatt det hun har av materielle ting. Men ville ikke et henne, om du skjønner.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #10 Skrevet 3. desember 2011 Ville ikke VÆRT henne, mente jeg å si.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #11 Skrevet 3. desember 2011 Nei egentlig ikke, kanskje litt mer penger vi har. Det huset hun har er ikke mitt drømmehus Og hadde nok valgt å feriere andre steder også
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #12 Skrevet 4. desember 2011 Nr1: Noen som skal framstå som så perfekt er nok ikke det i virkeligheten. Nr2: Hun sliter med å bli gravid. (gjør det selv, så det er ikke lett) Nr3: Hun har et forvridd kroppsbilde (både hun og typen. Han mente jo at Beyonce hadde godt av å slanke seg 15kg!) Nr4: Hun er så utseendefiksert at det må være SLITSOMT! :s Nr5: Hun må leve livet etter typen sin. (altså flytte hvor som helst etter han pgr. av jobben) Må være utrolig slitsomt og utrygt på en måte. Nr6: Huset hennes er alt for stort etter min smak. Jeg hadde vært husredd som bare det. Interiørmessig er det kaldt og sterilt. MEN hun har et kjempefint ansikt og er meget heldig som har økonomisk trygghet, samt. får oppleve masse spennende. Inkludert herlige reisemål. Det er det eneste jeg også kunne tenkt meg ut av denne lista
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #13 Skrevet 4. desember 2011 Nei ville heller ikke vært henne men tar gjerne de matrielle ting ja;)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #14 Skrevet 4. desember 2011 Jo, jeg synes det virker som hun har alt lagt opp for seg. Hun jobber hardt for det også da. Beundrer så unge mennesker som gjør det så bra for seg selv. Hun står på og jobber med det hun elsker å holde på med og hun ser fantastisk ut, er flink til å lage mat og bor i et nydelig hus ...joda, kunne godt tenkt meg deler av hennes liv.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #15 Skrevet 4. desember 2011 Hvordan vet du at hun sliter med å bli gravid? Jeg tror de flyttet til et hus fordi de nå har tenkt å ikke gjøre noe for å ikke bli gravide jeg da. Og det at hun må flytte er ikke negativt jeg er vokst opp med en pappa i forsvaret og vi flyttet hvert 3. år. Blant annet bodd i Tyskland pga jobben hans, det gjør min bror også nå og skal flytte med kona til Tyskland så hun må bli med, men ser på det som et eventyr. Vi er fleksible noen av oss serru.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #16 Skrevet 4. desember 2011 Hun har ihvertfall fortsatt restylane i leppene selv om hun har sagt at det skal hun aaaaldri mer gjøre. http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2011/11/vipper.jpg Eller kanskje det henger igjen etter sist, det kan jo hende:)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #17 Skrevet 4. desember 2011 Du bare må finne noe å rakke ned på fordi du egentlig er så misunnelig på henne.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #18 Skrevet 4. desember 2011 Jeg rakker da ikke ned på henne. Har restylane i leppene selv jeg:) Det var bare litt rart, for jeg leste akkurat i et intervju at det skulle hun ikke gjøre noe mer fordi hun syntes det var så stygt!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #19 Skrevet 4. desember 2011 prøver ikke å rakke ned eller være kjip negativ "perfekt" dib dame men vil bare påpeke at jeg ikke synes hun var spess pen,(FOR tynn etter min smak) men uten om det så virket det som hun har sitt gående,noen her som sa hun har for stort hus? synes ikke det så sånn ut på bildene hennes? ville heller hatt mitt eget liv men bare mer penger og restylane er fint om man ikke tar for mye synes jeg da
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #20 Skrevet 4. desember 2011 Økonomisk frihet er fint, men det skaffer jeg meg selv ved å være hardtarbeidene og bruke fantasi. Man trenger ikke være fotballfruen for å få det til. Og jeg ville ikke byttet talent med trash.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #21 Skrevet 4. desember 2011 Jeg har vel egentlig alt det hun har, med unntak av kjendisstatus (som bygger på 0 talent), mens jeg har heldigvis ikke et forvrengt kroppsbilde og er unormalt opptatt av utseendet, DET må være forferdelig slitsomt:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå