Gå til innhold

jeg har barn sammen med en som har barn med 2 andre kvinner....

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså 3 barn med 3 kvinner.

Jeg blir rett og slett litt flau av og til når jeg snakker med folk om barna pga de VISER det så godt at de er nærmest sjokkert over at jeg er sammen med "en slik".....

Ikke få oss til å føle slikt!!Trenger ikke være horebukk av den grunn:)

hva tenker DERE om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker "han der har ikke hørt om å styre seg, eller om kondomer"..

Ellers kan han sikkert være god og snill, slik min idiot til eks er det til tider......... Så lenge alt går hans vei, liksom. HAN har barn med flere, jeg har kun barn med han(hans første barn). Så egentlig vet jeg ikke hvem av oss det sier mest om ;)

Og jeg er ferdig med å få barn. Har mine og det er nok.

Skrevet

Tenker ikke noe i det hele tatt. Folk gjør som dem vil, hvem er jeg som skal ha rett til å dømme dem.

Skrevet

Jeg er også sammen med en som har 2 barn med 2. Vi har i tillegg et barn og venter nr 2 :-)

Har aldri tenkt at det er flaut å være sammen med han. Har ikke fått noen signaler fra andre om at de synes det er teit heller.

Finnes mange årsaker til at menn har barn med flere. Hender faktisk at enkelte kvinnfolk er utro (tenk det!), og da er det ofte at mannen flytter ut. Skal ikke han få stifte fam med en evt ny kone uten at folk snakker bak ryggen på dem?

Skrevet

Da antar jeg du har like positive holdninger ovenfor kvinner som har barn med flere menn?

Skrevet

Han hadde ikke jeg blitt sammen med, for å si det slik :o)

Skrevet

Jeg har også et barn med en som har 2 fra før med 2 forskjellige mødre. Tenker ikke noe over det i det hele tatt, og folk kan dømme så mye de vil for min del, de kjenner da ikke til historien. Er det alltid mannen som er den store stygge ulven? Tenk litt over det dere som dømmer ;-)

Mannen min er verdens beste for meg, han forguder alle barna sine og gjør alt han kan for at vi skal ha det bra.

Jeg har ikke møtt negative reaksjoner på dette, som jeg har latt merke til vel og merke, fra venner, kollega eller familie.

Min far kom med en morsomhet da jeg fortalte at vi skulle ha barn, da humret han litt og sa at min mann var som Jack Nicholsen, det kunne han tillate seg siden han da visste hvor god og snill mannen min var, vi hadde da bodd sammen i 5 år.

Så hev deg over de som dømmer, og de som viser det så godt at de er sjokkert eier ikke folkeskikk. Enkelte meninger kan man holde for seg selv. Kos deg med mannen din du.

Skrevet

Jeg tenker at du bør kose deg med mannen og alle barna "deres" i førjulstiden. Ta vare på hver dag og nyt dem ;) Har ikke noe til overs for alle som skal dømme andre hele tiden. Så lenge alle har det bra så ser ikke jeg noe galt i noe ;)

Skrevet

Man er ikke nødvendigvis sjokkerte eller tenker horebukk.

Man tenker heller: huff så trist, mye ekstra utgifter til bidrag, mye krangling med ekser osv

Skrevet

Blir hverken sjokkert eller dømmer noen pga det, men at du tar sjansen på å bli sammen med en som har en såpass ustabil fortid, det er en gåte for meg.

Skrevet

Personligt så synes jeg det er ubetemksomt og egoistisk å få barn med så mange forskjellige kvinner. Når en mann har fått 2 barn med 2 forskjellige kvinner så synes jeg han bør vært voksen nok til ikke å sette flere barn i verden.

Det samme gjelder for sin sak skyld kvinner som er i samme situasjon.

Jeg hadde aldri blitt sammen med en mann som hadde barn med flere kvinner, men det er bra at der finnes forskjellige meninger/mennesker i denne verden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...