Gå til innhold

Noen som har opplev dette? Skremmende adferd hos katt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en katt på snart 1 år, katten kan ligge og sove i sofaen ved siden av meg, plutselig våkner han og jamrer og biter seg fast i armen min,buer ryggen og tripper,rister med bakparten mens han er svart i øynene.Han er liksom ikke seg selv,får ikke ta borti han heller, etter et par minutter går det over og han er seg selv igjen.

Noen som har peiling på hva som feiler han?

Skal ringe dyrlegen etter helga men er så bekymret for hva det kan være.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En katt noen bekjente av meg hadde var slik at han sprang på veggen, skulle absolutt TA føttene når folk gikk osv..

De flyttet og katten fikk endelig være utekatt...

Er det innekatt??

Skrevet

Nei han er ute,virker helt fin,spiser godt,blank pels og aktiv.Han er kjempekosen, men han har ikke vært sånn tidligere.Nå i helgen har det skjedd tre ganger.Han virker som en helt annen katt når dette pågår, virker anspent på en måte.

Skrevet

Angst? Epilepsi?

Katter er som mennesker de, det fikk jeg erfare med min. Hun måtte på angstdempende medisiner :P

Skrevet

Det er som å lese om min lille guttepus.Han begynte plutselig sånn en dag.Angrep meg plutselig uten grunn og var helt gal.Men jeg opfattet det ikke som sykdom,han virket sint og hadde destruktiv oppførsel.Var hos dyrlegen og da hadde han skikkelig innvollsorm(arvet av mora) og hun anbefalte på det sterkeste og kastrere han. Det ble så ille etterhvert at jegg måtte ta han inn på et annet rom til han roet seg.Aldri sett en katt bite så hardt. Ca 2 uker vi kastrerte han var det som å få en ny pus:) han fikk da gå ut hver dag og var helt rolig.I dag er han verdens beste kosegutt. Er din kastrert og får være ute? de kjeder seg fort inne og da blir de sånn..

Skrevet

Kan være han har vondt et sted,tenne,øreverk, evn innvollsorm..

er han kastrert??

Skrevet

hjernesvulst? Hjernekreft? Katteaids? Veldig volsomme drømmer? Om den er gammel -Demens?

Som du sier, ring evt dyrlegen og forklar problemet så får du sikkert råd om hvordan du skal ta tak i det videre. Lykke til, trist når dyr blir syke.

Skrevet

Jeg hadde en katt som var gal.Han angrep alt og alle¨. Han ble kastrenert men det hjalp ikke.

Husker jeg satt i sofaen ,så tv og slappet av. Han lå i en stol ved siden av, snur meg og ser han med ørene bakover og helt svarte store pupiller.Klar for angrep.Fy fader !!! Djevelens avkom , helt sikkert.

Han ble omplassert etter å ha klikket på vår, dengang,86 år gamle nabo.

Bet henne til blods:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...