Gå til innhold

har ikke hatt sex på over en mnd............

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er normalt?føler meg helt "gammel dame" enda jeg bare er 24 år!!!:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lenge siden fødsel?:)

Hadde nesten ikke sex vi første året etter fødsel.. Men nååååå har vi oss flere ganger i uken! Trodde aldri jeg skulle få lyst på sex igjen. Tror det har noe med at jeg ammet, og da er det mange kvinner som opplever liten sexlyst. Men etter et par mnder etter ammeslutt kom lysten tilbake. Nå er vi kaniner!:)

Skrevet

hvem av dere som ikke vil? for meg var det helt normalt når jeg var i et forhold i hvertfall :P

Skrevet

ser ikke ut som vi har overskudd noen av oss:( jeg synes det bare er mas.....1,5 år siden fødsel:)

Skrevet

Det går seg til skal du se:) set tok 14 mnder før vi var i gang med sexlivet igjen. Det er travelt med små barn i hus, men jeg er sikker på om dere har sex noen ganger i uken, så kommer det fort av seg selv igjen. For det et faktisk sånn at sex avler sex;) til mer sex man har, jo mer vil man ha...

Skrevet

Jeg har ikke hatt sex på 2 år:)

Skrevet

2 uker siden sist her også. Gravid i 7. mnd.

Jeg er SKAMkåt hele tiden, mens han aldri har ork.. Sikkert at han ikke er lysten lenger.. Og nei, han jobber ikke og vi har ikke barn fra før av, så er ikke noe å ikke ha "ork" til...

Og jeg er 21 år..

Skrevet

men jeg vil ikke ha det:P hehe...

jeg hadde klart meg strålende med sex 1 gang i året jeg!

nonne much?

Skrevet

Jeg er 25, gift og har ikke hatt oss på ca 3 månder! Lengste vi har gått er 5 månder, og dette til tross for at forholdet vårt er på topp!:-)) koser og ligger i armen på kveldene:) så det går i perioder dette med tørketid. Jeg klager ikke, og ikke han heller:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...