Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Jeg tror jeg trenger en seperasjon. Vi har det ikke godt sammen. Har ønsket å flytte siste 4 årene, men ser ikke hvordan jeg skal klare det. Vi har en sønn som trenger oss begge. Vi bor i Oslo, kjøpt leilighet og gutten vår trives godt. Grøntområde og mange barn i nærheten. Etter flere runder på familiekontoret gav jeg opp. Jeg føler jeg ikke har noe valg. Jeg må holde ut for å gi sønnen vår en fin oppvekst. Ingen av oss har råd til å beholde leiligheten alene. Vi må da selge, flytte inn på hver sin hybel osv.. Ikke så veldig gunstig akkurat. Jeg har det bra på jobb. Ler, koser meg. Hjemme har jeg det vondt. Klump i magen. Føler jeg begynner å bli litt apatisk. Har til og med begynt å kjenne på at jeg ikke har samme "glad i-følelsen" for sønnen min. Spesiellt nå som han er inne i en trass-periode. Jeg har ikke overskudd. Det syns jeg er fryktelig. Trener så ofte jeg kan for å takle ting. Men dette går ikke i lengden Hva skal jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Hei, føler med deg. Går det ut over deg og din sønn så må du ta et valg, prøve ut om dere fungerer bedre ved å går fra hverandre. NB! Har du snakket med din mann om dette?? Viktig at han vet hvordan du føler for kanskje du blir overrasket over hans svar/reaksjon. Dere kan faktisk finne ut av mye ved å kommunisere....lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå