Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 Nopp, dessverre.... WIlmer? Aldri hørt før, Arthur kalte jeg bilen min, de andre er oldisnavn.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 Alfred var litt søtt da, men ellers ser jeg for meg gamle menn og ingen baby når jeg hører disse navnene. Jeg er ikke typen som liker sukkersøte navn som Sander eller Adrian heller, men mener der finnes mellomting.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Synes du er tøff som satser på gammeldagse navn HI:) Fine navn du har der!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #5 Skrevet 3. desember 2011 Arthur og Wilmer liker jeg! Alfred og Gustav er helt ok. Broren min heter Einar, men det er et ganske stygt navn syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #6 Skrevet 3. desember 2011 Einar er jo knallfint Ellers syns jeg Samuel er en favoritt. Nydelig navn
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #7 Skrevet 3. desember 2011 Kjempefine alle sammen. Flotte motvekter til navn som Noah, Lukas, kasper, Maximillian og Sander
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #8 Skrevet 3. desember 2011 Alle navnene var kjempefine! Tror jeg ville valgt Alfred eller Vilmer (men med V, fordi jeg synes det er penest).
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #9 Skrevet 3. desember 2011 Liker smaken din. Liker spesielt godt Einar og Gustav:)
*juble juble* Skrevet 3. desember 2011 #10 Skrevet 3. desember 2011 Jeg likte Wilmer, og så syns jeg Alfred er koselig.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #13 Skrevet 3. desember 2011 Ville desverre ikke valgt noen.synest det er viktig å tenke ang navn og mobbing etc.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #15 Skrevet 4. desember 2011 Hi-hi, to av barna mine heter Sander og Adrian. Men til mitt forsvar må sies at "Ingen" het det da de ble døpt på begynnelsen av nittitallet. Anyway, jeg synes Alfred var fint. Barn er man bare en bitteliten del av livet, så velg et navn som passer til en voksen. F.eks. Theodor og Noah er babynavn.
☆☆☆ Skrevet 4. desember 2011 #16 Skrevet 4. desember 2011 Einar er et fint navn. Resten likte jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #17 Skrevet 4. desember 2011 "Alfred var litt søtt da, men ellers ser jeg for meg gamle menn og ingen baby når jeg hører disse navnene." 23.05, jeg har nyheter til deg: Babyer vokser og blir eldre, og slutter å være babyer. Først blir de barn, så blir de ungdommer og så voksne. Guttebabyer blir etter hvert til voksne menn. Alle voksne menn har en gang vært babyer. Man har vanligvis det samme navnet hele livet, slik at gamle menn som heter Einar og Gustav, het Einar og Gustav også da de var babyer. Synes det virker som om en del trenger å tenke på at de søte babynavnene man finner på til ungene sine, er noe de skal leve med også som voksne. Hvor kult er det å komme til jobbintervju og presentere seg som Leander Matheo?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #19 Skrevet 4. desember 2011 Jeg vet om en liten Gustav Alfred - og det er egentlig et skikkelig kult navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå