Gå til innhold

Hadde dere tatt en test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i overkant av 2 uker siden jeg kunne blitt gravid senest.

Hadde mensen/blødning fra lørdag til onsdag, bruker som regel å ha det i 7 dager, og jeg blødde myyyye mindre enn jeg har gjort tidligere.

Har hatt veldig ustabil mens siden jeg hadde to stk SA i sommer, men har likevel blødd i ei uke, og mye, bare variert lengde mellom, fra 3 - 5 uker mellom. Denne gangen 5 uker.

Det som gjør at jeg begynner å mistenke noe er at jeg er så ekstremt trett hele tiden, og at bekkenet begynner å verke litt (bruker å plages litt med det til tider siden forrige svangerskap, så det trenger ikke å bety noe).

I tillegg er hesten min annerledes ovenfor meg, mer nervøs (han er aldri redd noe til vanlig), virker som han prøver å "beskytte" meg, høres helt rart ut da...(sist jeg var gravid, før jeg mistet var han også slik, var mye mer våken, og nervøs - men "normal" igjen etter at jeg mistet.., vet ikke om det er bare innbilning/tilfeldigheter da). Merker dyra noe da??

Hadde dere villet ta en test, eller bare ventet å sett an? Jeg MÅ ta det ganske rolig om jeg er gravid da, er mye fart ellers på meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så du skulle hatt mensen idag du da, er 14 dager fra eggløsning til mensen,

du har jo ustabil mens, så den er sikkert ikke mye å stole på.

er jo bare å teste det, verre er det ikke....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...