Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Er i overkant av 2 uker siden jeg kunne blitt gravid senest. Hadde mensen/blødning fra lørdag til onsdag, bruker som regel å ha det i 7 dager, og jeg blødde myyyye mindre enn jeg har gjort tidligere. Har hatt veldig ustabil mens siden jeg hadde to stk SA i sommer, men har likevel blødd i ei uke, og mye, bare variert lengde mellom, fra 3 - 5 uker mellom. Denne gangen 5 uker. Det som gjør at jeg begynner å mistenke noe er at jeg er så ekstremt trett hele tiden, og at bekkenet begynner å verke litt (bruker å plages litt med det til tider siden forrige svangerskap, så det trenger ikke å bety noe). I tillegg er hesten min annerledes ovenfor meg, mer nervøs (han er aldri redd noe til vanlig), virker som han prøver å "beskytte" meg, høres helt rart ut da...(sist jeg var gravid, før jeg mistet var han også slik, var mye mer våken, og nervøs - men "normal" igjen etter at jeg mistet.., vet ikke om det er bare innbilning/tilfeldigheter da). Merker dyra noe da?? Hadde dere villet ta en test, eller bare ventet å sett an? Jeg MÅ ta det ganske rolig om jeg er gravid da, er mye fart ellers på meg!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 så du skulle hatt mensen idag du da, er 14 dager fra eggløsning til mensen, du har jo ustabil mens, så den er sikkert ikke mye å stole på. er jo bare å teste det, verre er det ikke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå