Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 er sammen med en som har 2 gutter med 2 forskjellige kvinner(altså en gutt med hver.........) Vi har også en gutt sammen og jeg synes alt er tungt for tida. Jeg skal være ærlig å si at jeg liker ikke å være stemor(neida jeg behandler dem fint altså....), men jeg klarer ikke å bli skikkelig glad i dem...og det irriterer meg litt.....har tross alt kjent dem i 3 år nå... Far og mødre har et turbulent "forhold", alltid er det _noe_....jeg vil ikke blande meg, men jeg synes det er så tungt..(på toppen av alle andre problemer man har...) Jeg føler vell egentlig at vi ikke skulle ha vært sammen..vi "er" bare sammen, er MIN følelse...og vi har jo et barn sammen så jeg vil ikke bare gå...hadde jeg ikke hatt barn med han hadde jeg dratt. bare et hjertesukk..... er det flere som har angret?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 Ja, jeg angrer Han er ikke noe flink med barna og drikker for mye. Men barna er glad i pappaen sin og jeg vet at om vi flytter har jeg ikke den samme kontrollen og kan være der og skjerme barna nå som de er små. Derfor blir jeg og prøver å gjøre det beste ut av det, men vi blir nok ikke gamle sammen.... Ps. han er ikke slem eller voldelig, men han kan ikke så mye om barn og barneoppdragelse som han tror. Og vi er dypt uenig om hvordan barna skal oppdras.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 Huff... Rart du ikke fant ut av dette FØR du fikk barn med en mann som har to barn med to forskjellige fra før.. Og du har bare kjent barna hans i 3 år, ergo dere har bare vært sammen i 3 år og har alledere en sønn? Det er ikke rart forhold gruses når alt skal skje før man rekker å tenke seg om... Men men.. Lykke til iallfall.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #5 Skrevet 4. desember 2011 ja mulig kjærlighet gjør blind....men jeg trodde ting skulle ornde seg, men det ble bare værre:S
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #6 Skrevet 4. desember 2011 Det er vel noen menn som har en utrolig evne til å få damer til å tro på dem. Var "sammen" med en som var sånn.. Eller sammen, han påsto han ikke var det, iallefall ikke når han fant ny dame... Men gang på gang så trodde jeg at det var noe, som kunne bli varig og godt... Så plutselig skulle han bli pappa.. Og det holdt vel bare noen mnd... Året etter ble jeg gravid, tok abort uten at han fikk vite det, før etterpå... Det hadde da vært en periode der vi var "sammen" igjen... Ikke mye mer enn året etter, så er barn nr 2 på vei (hans barn).... Og ikke alt for lenge etterpå er det slutt, og dunme meg var der igjen... Og det ble slutt, for han fant ny dame... Som han ikke alt for lenge etter fikk 2 nye barn med!! Har vel hatt minimalt kontakt deretter, fant meg en flott mann... Nå ser jeg via hans opne fb side, at han er alene og har nå fire barn, med 3 damer. Og tror ikke han hadde stoppet om jeg hadde beholdt det som kunne blitt barn nr 2 i rekken... Det hadde iallefall vært et salig rot, med barn her og der og sure/sinte/sære mødre på alle kanter... Ikke for å rakke ned på de som har barn med flere menn, men jammen er det noen menn som burde ha tenkt litt lengre enn å lage barn på barn,. Spesiellt når han ikke klarer å halde det gåendes i mer enn knappe år, før det er slutt!! Dette er vel ikke direkte "svar" på innlegg, men mine, dine, våre barn kan bli et innmari rot!!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #7 Skrevet 4. desember 2011 Hadde aldri villet fått barn med noen etter bare et par år. Og iallefall ikke siden han har produsert med to damer fra før, han tar jo tydeligvis ganske ett på det med å få barn med alle han er sammen med. Sånne bør man være forsiktig med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå