Gå til innhold

Bytte barnehage - ettåring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa begynte i barnehage for 4 uker siden - og hun trives veldig godt! Det har væ noen utfordringer på hjemmebane, med slitent barn som ikke vil sove om natten osv.. Men det begynner å gå seg til nå :)

Barnehagen var absolutt ikke på førsteplass da vi søkte, og nå viser det seg at barnehagen rett nedi gata (to minutters gåter for å levere henne) har ledige plasser.. Men vi er så usikre på om vi skal bytte barnehage.. Det blir liksom mest fordelaktig for oss voksne - for hun har t jo veldig ta der hun er.. Er veldig fornøyd med barnehagen hun er i nå, men det tar oss mye mer tid å levere og hente enn det vil gjøre hvis vi flytter henne..

hva ville dere gjort??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om hun bare har gått der 4uker, så ville jeg kanskje byttet. Hun er jo bare 1år, og er sikkert enklere å bytte nå som hun er liten. I den i nærheten går det kanskje barn i samme gate\byggfelt som dere, og det gjør det jo enklere når hun etterhvert begynner å få venner osv..

Skrevet

Enig med 22.25. Bytt nå, før jeg tipper det blir verre etterhvert:)

Skrevet

Jeg ville byttet, og grunnen er fordi hun er så ung og har gått der i så kort tid.

Det hadde vært mye verre hvis hun hadde vært 3-4 år gammel, og ikke kjent noen i den nye barnehagen. Avstand til bhg har mye å si for logistikken i hverdagen, så jeg tenker hvorfor ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...