Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Snuppa begynte i barnehage for 4 uker siden - og hun trives veldig godt! Det har væ noen utfordringer på hjemmebane, med slitent barn som ikke vil sove om natten osv.. Men det begynner å gå seg til nå Barnehagen var absolutt ikke på førsteplass da vi søkte, og nå viser det seg at barnehagen rett nedi gata (to minutters gåter for å levere henne) har ledige plasser.. Men vi er så usikre på om vi skal bytte barnehage.. Det blir liksom mest fordelaktig for oss voksne - for hun har t jo veldig ta der hun er.. Er veldig fornøyd med barnehagen hun er i nå, men det tar oss mye mer tid å levere og hente enn det vil gjøre hvis vi flytter henne.. hva ville dere gjort??
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 Om hun bare har gått der 4uker, så ville jeg kanskje byttet. Hun er jo bare 1år, og er sikkert enklere å bytte nå som hun er liten. I den i nærheten går det kanskje barn i samme gate\byggfelt som dere, og det gjør det jo enklere når hun etterhvert begynner å få venner osv..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 Enig med 22.25. Bytt nå, før jeg tipper det blir verre etterhvert:)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Jeg ville byttet, og grunnen er fordi hun er så ung og har gått der i så kort tid. Det hadde vært mye verre hvis hun hadde vært 3-4 år gammel, og ikke kjent noen i den nye barnehagen. Avstand til bhg har mye å si for logistikken i hverdagen, så jeg tenker hvorfor ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå