Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Lørdag, jeg er hjemme med sovende ungene. Mannen er på pokerkveld og jeg kjeder ræven av meg....
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 Det er ALDRI noe bra på tv på lørdag. Enten er alt reprise eller så er det møkk.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 23.15 skal det visst være en veldig god dokumentar på FEM. "Mamma, heroinen og meg"
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Og jeg som skulle kose meg med noe digg og tv. Ikke så ofte jeg får bestemme over fjernkontrollen...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #5 Skrevet 3. desember 2011 Nope. Samme dritten hver lørdag. Kjøpte første sesong av House til mannen i bursdagsgave for en mnd siden. Så nå er lørdagene blitt House-kveld her.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #6 Skrevet 3. desember 2011 Hmmm... takk for tips, men tror ikke jeg orker en sånn dok i dag.. Har lyst å le.. Er så sliten etter en lang dag med tre ville unger.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #7 Skrevet 3. desember 2011 Ja ja mannen blir vel sur på meg, men jeg tror jeg ser en episode med Dexter . Har fått sesong 6.. Johoo!!! Men så skal vi jo liksom se den sammen.... æsj...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #8 Skrevet 3. desember 2011 Filmen på tv 3 er gøy!. men den er langt uti nå da :/.. ellers er det sant at det bare er dritt på tv om lørdagene:P.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #9 Skrevet 3. desember 2011 Alle kanalene har sending i hele kveld. Nå har det netopp vært en spennened håndballkamp.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #10 Skrevet 3. desember 2011 JACK SPARROWS hehehe.. snasen kar på TVN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå