Gå til innhold

Noen her som bruker rettetang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags hår har dere og hva bruker dere rettetanga til?

(lurer på å ønske meg til jul)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har langt krøllete hår. Bruker den til å rette det helt ut,lage bølger eller krøller.Fjerne brus. Ellers er den fin til å bøye håret innover,vippe det utover,gjøre det flatere og blankere. Anbefaler merket Gud,koster et par tusen,men det er det verdt!!!

Skrevet

Jeg har veldig fall i håret. Veldig! Så uten rettetang står håret ca 30 cm ut fra hodet. Jeg bruker altså rettetanga til å rette ut håret, og få det tynnere. Få bort all luft innimellom stråene ;)

Skrevet

Gud, altså? Kanskje jeg skulle prøve den, hehe;)

Jeg har likt hår som anonym over her. Har prøvd mange ulike, men GHD for langt hår er Porsche'n.

Skrevet

Lurer på om Cecilie Skog har prøvd rettetang. Men et godt, gammeldags strykejern duger også.

Skrevet

Jeg har både kort hår, litt over skuldrene, og ganske slett hår, men håret blir så mye blankere og penere med rettetang. Jeg bruker det kun når jeg skal bort eller pynte meg, men synes alltid jeg er finere etter rettingen. Ønsk deg det du, og prøv deg litt frem. Har du lenger hår, får man flotte krøller! :)

Skrevet

Jeg har vilt krusete hår og endel krøller. Veldig poppis på 80-tallet, not so much today...

Bruker rettetang på luggen min hver gang jeg har dusjet, og hvis jeg har tid retter jeg gjerne hele håret. Ønsker meg slett hår mer enn noe annet! *sukk*

Glemmer jeg rettetangen på ferie f.eks kan jeg se framtil dager med glorie og sveis a la Tina Turner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...