to før - nr 3 og 4 på vei Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 I dag er det 4 uker siden jeg mistet. Var "bare" fem uker. I går tok jeg en test, og den ble kjempepositv! To tydelige streker med en gang. Jeg ble Super glad, men etter å ha lest rundt på nettet ble jeg så nervøs. Er det mulig at hormonet henger igjen?!! Håper jo virkelig Jeg Er gravid. Ringer legen på mandag... Krysser fingrene!
Ella og tre små blå <3 Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 Hvis det er "hele" fire uker siden du mistet og var "bare fem uker på vei når du mistet, vil jeg bare si: Gratulerer! Kan ikke skjønne annet enn at du er gravid igjen. Hvis ikke, er i alle fall alt min lege har sagt til meg veldig feil! Lykke til med nytt svangerskap!
Fiemamma Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 Jeg har lest at hormonet kan henge igjen i 3-4 uker etter man mister, og derfor tar mange feil og tror de er gravide igjen. Jeg krysser fingre for at du er en av de som faktisk er gravid igjen
to før - nr 3 og 4 på vei Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2011 Ja, krysser fingrene for at jeg var så "kort" på vei at hormonene forvant fort...
mamma til s@lma Skrevet 4. desember 2011 #5 Skrevet 4. desember 2011 Det er fult mulig, ja ! Samme har skjedd med meg, hadde SA i september og da var jeg 4+3 , så tok det 5 dager før jeg mistet. Fikk aldri mens etter den SA, og begynte å stusse over at det tok så innmari lang tid før EL kom.. Så hadde jeg liten magefølelse at kanskje.. tok G-test, og ja da, den var helt riktig positiv ! Og nå er jeg 12+ 5, og det går helt fint . Jeg lurte også på om det var hormoner som hang igjen, men så var jeg så pass tidlig gravid at hcg var ikke så høy, da jeg målte det dagen etter jeg testet positivt så var det på 59. Mens en uke senere var det 4100. Så det skal litt tid før det blir så mye hcg i kroppen at det skal henge i flere uker, for etter SA så blir det havlert annen hver dag. Det ser ut som du er faktisk gravid , men jeg ville anbefale å ta et tur til legen din og sjekke HCG med noen dager mellomrom, for da ser du utviklingen og vet ting 100 %. Lykke til ! Hold oss oppdatert !
Venter nr tre <3 Skrevet 5. desember 2011 #6 Skrevet 5. desember 2011 Hei. Det samme skjedde med meg nå. Jeg var 8 uker, mistet. Og ble gravid igjen med en gang. Så jeg var litt nesvøs for at jeg kanskje var lenger. At det ikke var en sa alikevel. Og jordmor fant hjertelyd. Så jeg ble sendt på ul. Og der så vi en liten spire på 9 uker Jeg tror du er gravid! Lykke til
Alh07+12+14 Skrevet 5. desember 2011 #7 Skrevet 5. desember 2011 Nå ser jeg du har fått masse svar, men det samme skjedde med meg, Mistet i uke 6, og 4 uker senere viste testen positiv igjen. Jeg var redd det bare var hormoner som satt igjen, så tok med meg glass til legekontoret, fikk svar at det var positivt, og de forsikret meg at hormonene sitter ikke i så lenge. Jeg er nå i uke 27, og alt har gått bra hittil. Gratulerer med en sansynlig graviditet
to før - nr 3 og 4 på vei Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #9 Skrevet 6. desember 2011 Hei igjen. takk for mange svar. Jeg har ikke fått legetime før på mandag. tok en ny test i går, det var positiv enda! Tror og håper at det vokser noe i magen!
Trilletrill Skrevet 6. desember 2011 #10 Skrevet 6. desember 2011 Du er garantert gravid;) Eksakt samme skjedde med meg og jeg er 10+2 idag:)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå