Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Noen som er plaget med det? Hva gjør dere for å fjerne det? Lurt på voksing, men tenker det kanskje er veldig vondt?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 Hår under føtta? Takke meg til hår i ræva!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 UNDER føttene? Oi, er du en hobbit? ...nå har jeg studert, og jeg er så velsigna heldig at jeg ikke har hår der Et kjapt googlesøk viser at du ikke er alene ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #5 Skrevet 3. desember 2011 Hæh? Under føttene? mumle.. Har jeg aldri hørt om før, den var ny ( og litt urovekkende?) Tror jeg seriøst hadde bestillt meg time til laserbehandlign da gitt. Er det ikke fare for at det tover under beina når du går og gnisser hårene med sokkene?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #6 Skrevet 3. desember 2011 Hvis du har hår under føttene må det være fordi du har utført selvbesmittelse.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #7 Skrevet 3. desember 2011 Stakkars HI, ikke et seriøst svar!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #8 Skrevet 3. desember 2011 Et slikt spørsmål er grobunn for morsomme kommentarer Eller er HI et troll?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #9 Skrevet 3. desember 2011 Jeg trodde dere visste at alle troll har hår under føttene? Og her er jo ganske mange troll på dette forumet slik jeg har forstått? hi
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #10 Skrevet 3. desember 2011 Jeg er et troll og har lange, skitne negler og svarte hår som tyter ut overalt på føttene... til og med mellom de skitne tærne. Men under fotbladene, der er det ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå