Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg ooooooooooooooooooooooooooog...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 Skjerp dere jævla høns!! Hvem faen bryr seg!!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Samme her. 3 dager igjen til fødsel. Så er sitter jeg, å koper..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #5 Skrevet 3. desember 2011 Ja, buhuu, Stakkars deg 21:39. Skal pokker meg være glad at du har barn i magen din du og ikke syte over hvor lei du er av å gå gravid.. Tenk på alle som sliter og ønsker av hele sitt hjerte å få lov å sitte med stor mage men ikke får det til? Kos deg du heller og pris deg lykkelig over at du snart skal bli mamma for første, andre, tredje eller fjerde gang, og ikke klag deg over for naboer, venner, kollegaer eller kjente. For jeg garanterer deg, noen av de du kjenner skulle sikkert virkelig kunne ønske at de var i dine store hovne sko nå.. Garantert.. Men lykke til forresten, snart får du ikke tid til å kjede deg
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #6 Skrevet 3. desember 2011 ååååå, så bitter vi er da 22:09 Det er ikke 21:39 sin feil at andre ikke klarer å formere seg.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #7 Skrevet 3. desember 2011 Jeeeeeeeg også! Og det er ikke NOE på tv i kveld.... vel det har jeg allerede klaget på!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #8 Skrevet 3. desember 2011 Er aldri noe på tv på lørdagene.. Er jo så kjedelig.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #9 Skrevet 3. desember 2011 Hm i alle dager! Jeg koser meg glugg i hjel jeg med magen. Men kjeder meg i kveld, fordi jeg ikke har noe å foreta meg, og eh det må da vel være lov om man har baby i magen eller ei!!!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #10 Skrevet 3. desember 2011 22:29 Nei, det er jeg jo fullstendig klar over, verken blond eller sløv i knivskuffen. Hadde det vært hennes feil så hadde vel gud og enhver oppsøkt henne for å tilbe fruktbarheten hennes og det hadde blitt litt kjedlig for henne. Men jeg virkelig plages langt inn i ryggmargen når jeg hører at damer syter og klager pga av at de kjeder seg når de er gravide! Hvorfor ikke bare nyte den ventetiden som er til slutt? Og jeg er ikke bitter, bare jævla hårsår, stor forskjell.. :-)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #11 Skrevet 3. desember 2011 Ja, det er lov, men ikke skyld på magen/graviditeten. For det var det du gjorde.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #12 Skrevet 3. desember 2011 22:36 - Det er kanskje ikke så koslig å gå gravid som du tror. Og når man har kommet så langt at det bare er tre dager til termin, vel så er det ikke akkurat unormalt at man gleeder seg veldig til å få møte den lille, og at de siste dagene føles laaaaange.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #13 Skrevet 3. desember 2011 hahahah, så bitter å sur du var da 22:09?! plages du med å få barn eller? skjerp deg!! vet du hva? jeg kjeda meg ihjæl de siste dagene i svangerskapet, var stor som en elefant, vann i hele kroppen, magen var alt for stor å tung!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #14 Skrevet 3. desember 2011 Nei 22:35... du skal svsve på en lykkesky hele svangerskapet, og ikke kjede deg et minutt. Du skal bare kooooose deg! Bare tenk på alle som ikke kan få barn, ja og barna i afrika!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #15 Skrevet 3. desember 2011 Hehe, gjorde jeg? Kan jeg ikke se nemlig!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #16 Skrevet 3. desember 2011 Jeg har da vært gravid før jeg! Vet hvordan det er å gå over tiden, men ikke en dag klagde jeg, fordi dette var noe jeg hadde drømt om så lenge. Og som jeg sa før, ikke bitter og sur, bare hårsår
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #18 Skrevet 3. desember 2011 Nå tar du jo virkelig ting helt ut av konteksten her! Fordi om jeg kjeder meg en lørdag 3 dager før jeg skal føde. Så betyr da ikke det at jeg syter over å gå gravid. Jeg sitter her nemlig helt alene. Det er jo ikke like hyggelig, sånn på tampen! Virkelig liker å ta å lage en mening ut av et utsagn! Skjerp deg selv!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #19 Skrevet 3. desember 2011 Åh, for et fantastisk menneske du er da, som ikke klaget. Du får nok takk i himmelen skal du se.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #20 Skrevet 3. desember 2011 jeg er 22:09, jeg har vært gravid, engang over tiden selv, feit som en hvalross og det som fulgte, men jeg klagde aldri over at jeg kjedet meg pga av graviditeten. Og ja sliter stort på å få en til, mitt aller største ønske, og jeg kjenner at det krøller seg i hvert fiber når folk bruker graviditeten som unskyldning på at de kjeder seg.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #21 Skrevet 3. desember 2011 Men da har jeg jo oppnådd det jeg ville da! Du kjeder deg ikke lenger nå, gjør du vel? Ble jo fart i tråden, og nå er det leggetid, hehe. Fantastisk å trekke opp gravide hormonbomber! :-) Takk!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #22 Skrevet 3. desember 2011 Halloen folkens... HI bare kjedet seg også plutselig ble det så mye bitterhet. Sorry, men tåler du ikke gravide damer får du holde deg unne et BARN I MAGEN forum... jeeeez...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #23 Skrevet 3. desember 2011 Men nå var det ingen som gjorde det her, du er hårsår!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #24 Skrevet 3. desember 2011 Men da har jeg jo oppnådd det jeg ville da! Dere kjeder dere ikke lenger nå, gjør dere vel? Ble jo fart i tråden, og nå er det leggetid, hehe. Fantastisk å trekke opp gravide hormonbomber, eller hissige DiB damer! :-) Takk! Hilsen 22:09 troll.. ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #25 Skrevet 3. desember 2011 Hvorfor det? det er jo GØRR kjedelig å være gravid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå