Gruffalo:-) Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Gleder meg som en unge til jul i år.. Har kjøpt iPad til mann min, og kan nesten ikke vente de siste tre ukene før jeg får se ansiktet hans når han åpner den.. Han ønsker seg så veldig, men synes ikke han kan kjøpe seg en når vi likevel har så mye annet bruke pengene våre til! Også har jeg selvsagt kjøpt mye fint til barna også, så de blir helt sikkert storfornøyde:-)
Tobarnsmor:) Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Jeg gleder meg veldig i år jeg også! Ble ikke dyre gavene dessverre, men tanken som teller! Jul er fantastisk! Blir det noe baking da, Gruffalo?
Mandalas Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 Jeg gleder meg også. Blir ikke dyre gavene her heller, men det gjør ikke noe. Uansett hva man gir, så er det gøy å ha lagt litt omtanke bak det og prøvd å finne noe mottaker liker. Så da blir det nok bra uansett
Gruffalo:-) Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2011 Hehe.. Jeg kjøper sjelden dyre gaver, derfor jeg gleder meg så veldig til i år når jeg har slått på stortromma.. Bakingen har vi ikke begynt ennå, men får snart sette igang vel.. Må bare finne tid først, dagene flyr og det skjer noe hele tiden:-)
lille sprelle Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 hehe - det sies at det å gi er den største gleden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå