Gå til innhold

Er kjemperedd :( Kan du hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du kan slappe helt av!

Har selv hatt både halsbetennelse, forkjølelse, omgangssyken, influensa, uvi osv under mine graviditeter, og det har gått helt bra.

Slik jeg forstod det fra artiklen dreide dette seg om blant annet barnesykdommer og lignende. Så ville ikke bekymret meg om jeg var deg.

Skrevet

Les om igjen:)

Det står ikke at du mest sannsynligvis kommer til å miste

Skrevet

det står også:

"Det er allikevel bare de færreste av infeksjonssykdommene som er skadelige for fosteret, og få gravide blir smittet. Det vil si at risikoen for gravide er veldig liten." så ikke bli hysterisk!

det farligste er vel å få røde hunder under graviditeten, da får man noe som heter "rubellabarn" kan få missdannelser, eller bli døv, stum etc., men det er vi nå vaksinert for :)

Har du fått noe av de sykdommene som var ramset opp da?

Tror med stor sanynlighet at du får et friskt barn :)

men har du noen

Skrevet

Du har ikke lest hele artikkelen du linker til har du??

Skrevet

oi.. " men har du noen" Skulle ikke komme med :P

Skrevet

Du, dette handler jo ikke akkurat om forkjølelse da... Leste du i det hele tatt hele stykket? Det er jo nyttig informasjon, og det er jo langt fra snakk om alle tenkelige basselusker og virus. Les det en gang til og pust dypt.

Skrevet

HI her :

Jeg har influensa, og har veldig sår hals... Ikke høy feber... kanskje ikke feber...

Har tatt den svineinfluensavaksinen..

Synes dette er så ekkelt, for det står i UKE 7, som jeg er i, skal man unngå alle smittefarer for å unngå å bli syk. Det kommer opp slik "informasjon" på MIN SIDE for hver uke som går :(

Takker for alle svar!

Skrevet

Du må lese hele artikkelen, der står en liste over sykdommer. (Rubella, listeria, toxo osv)

Skrevet

Influensa med kontroll på feberen er ikke farlig for fosteret, heller ikke halsbetennelse. Forstår ikke hva du har lest i den artikkelen som tilsier at det skulle være noen fare for din del.

Skrevet

Sår hals og litt feber er ikke det samme som influensa:-) Influensaen har vel ikke okkupert Norge enda heller..

Skrevet

Nå har jeg lest hele artikkelen... jeg kom bare til at jeg burde kontakte lege.... Leste ikke hvordan de hadde skrevet opp det som var farlig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...