Gå til innhold

Til dere som har fjerna mandler:


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har gjort det grunnet vanskligheter med å svelge ned mat? Var hos legen på Torsdag, hadde feber og iflg legen virus i kroppen og i halsen, siden hun ikke kunne se noe nedi halsen annet enn stoore mandler. Fikk tabletter, tar de nå.. Men sliter fortsatt sånn med svelg :(( Lurer på om det ikke er best å be om utredning av hals på ØNH på sykehuset. Hun sa hun så at mandlene er store og at det er LITT plass til matinntak imellom der, og jeg kjenner selv at det er svært lite mat av gangen jeg greier å svelge ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...