Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Er det noen av dere som har gjort det grunnet vanskligheter med å svelge ned mat? Var hos legen på Torsdag, hadde feber og iflg legen virus i kroppen og i halsen, siden hun ikke kunne se noe nedi halsen annet enn stoore mandler. Fikk tabletter, tar de nå.. Men sliter fortsatt sånn med svelg ( Lurer på om det ikke er best å be om utredning av hals på ØNH på sykehuset. Hun sa hun så at mandlene er store og at det er LITT plass til matinntak imellom der, og jeg kjenner selv at det er svært lite mat av gangen jeg greier å svelge ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå