Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Jeg begynte på p-piller for ca. en og en halv mnd siden. For ikke så lenge siden fikk jeg mensen. Blødde mye mindre enn jeg gjør uten pillene, så tenker det er pga pillene. Jeg vet man kan få gravidsymptoner av p-piller, men de siste par dagene har jeg vært endel kvalm og puppene verker. Minner meg veldig om forrige graviditet... Er det slik at symptoner bare kommer sånn innimellom når man går på pillene, eller ville jeg fått det i begynnelsen også? Tror ikke jeg gidder å bruke disse pillene lenger, hvis jeg skal være kvalm og ha ømme verkendes pupper uten å være gravid!! Har jo tatt pillene hver dag også, så er nok ikke så stor sjangs for å være gravid! Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 ja, det går an å være gravid selvom du har mensen, men dette er ikke veldig vanlig. Jeg kjenner ei som hadde mensen mens hun var gravid
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 Ja, det er mulig å ha "mensen" i begynnelsen av et svangerskap, søsteren min hadde en menslignende blødning til riktig tid tre første månedene av svangerskapet hun... Men det er nok mer sannsynlig at du har en reaksjon på hormonene i p-pillen, de anbefaler å gå på pillene i minst 3 mnd før du konkluderer med for mange bivirkninger. Det kan gå såpass tid før kroppen din har vent seg til hormonforandringene pillene gir i kroppen.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Jeg hadde "mensen" når jeg var gravid , viste seg at jeg var gravid utenfor livmoren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå