Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Ja, blir jo litt Sonny & Sher(skrives sånn?), men jeg har falt litt for det navnet likevel... Gubben kommer til å haaate det...hehehe... tør ikke foreslå det engang... hva synes dere??
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 Vet om en hest som heter det. Passer veldig godt på den.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 Sonny er for meg en Kaizers låt. Forferdelig som et navn!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Hmm, er det både gutte og jentenavn? Vet om ei jente (dame) som heter det..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #5 Skrevet 3. desember 2011 Uff nei, den fæle kvinnehateren av en katt til eksen min het Sonny... Eller så er det litt sånn Sonny & Cher ja
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #6 Skrevet 3. desember 2011 Hehe vet om en Rotwailer som heter det.. Da er Sony bedre...men ikke på et barn.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #7 Skrevet 5. desember 2011 Åh, navnet Sonny minner meg om en nydelig sang du bare må høre om du vurderer navnet Sonny:) Sangen heter Sonny say we will, men husker ikke hvem som synger. Er nok en litt gammel sang. Håper du finner den og liker den!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #9 Skrevet 5. desember 2011 Jeg kjenner også en dame som heter det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå