Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Jeg prata med en venn på facebook, og plutselig kjenner jeg at jeg begynner å skjelve, og kjennes ut som all energi suges ut av meg.. Jeg har bare lyst å gråte.. og fikk tanker om at JEG må ut! Jeg må gå.. ikke komme tilbake.. Men jeg har ingen steder å gå til... Dette har aldri skjedd før? så jeg syns det var litt merkelig? :/
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 Ja dette var merkelig. Er du psykisk syk? Eller bare glad i rødvin?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 Jeg har angst, det er ihvertfall alt jeg har fått "bekreftet". Drikker ikke, nei..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #5 Skrevet 3. desember 2011 Kan være du har blitt "prirket i noen av dine skygger"? At noe hun har sagt, ubevisst trigger angsten i deg? Kanskje bare å ta seg en liten pause fra facen?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #6 Skrevet 3. desember 2011 Jeg har spesielt angst når det gjelder nye ting/steder/folk, store folkemengder osv.. Så skjønner ikke hvorfor det skulle reagere slikt nå Har hatt angst siden jeg var 13, og har aldri hatt det slik som nå.. Sitter å skjelver ennå...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #7 Skrevet 3. desember 2011 Jeg vet ikke helt.. Det siste var at hun skulle gå å spise.. og da begynte det.. Ser liksom ikke helt hvorfor jeg skulle reagere på det :/ Jeg lukket facebook med engang.. og gikk ut en tur, men det hjelpte ikke..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #9 Skrevet 3. desember 2011 Noen andre som har opplevd lignende?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #10 Skrevet 3. desember 2011 Du høres ut som tanta mi Hun har panikkangst, så kan jo være det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå