Gå til innhold

Trenger deres tanker sårt!! Straks 8mnd og matnekt:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå... Lillemann har alltid vært litt særpomp i matveien, men når han ble 7 mnd, løsnet det. Ham spiste fire måltider (1,5p grøt, middagsglass, avocado eller gulrotmot og så litt over 1,5p grøt til kvelds)' men plutselig var det full nekt og det har vart i litt over en uke. I dag har han spist såvidt 1 p grøt (8mnds) til frokost (kl 8), tre skjeer grøt vet tolv-ett tiden, en frukt smoothie ved tretiden og så litt over en halv p grøt til kvelds (kl1730). Og dette må lures inn ved at han får leke med et eller annet..

Virker som han rett og slett ikke vil ha mar med skje, men brød er heller ikke spennende og sånn babykjeks får han i seg kanskje en liten bitt før resten blir lekt med og kastet ned på gulvet.

Jeg ammer mellom måltidene og tilbyr ofte vann så han skal få i seg nok veske hvertfall.. Mellom 17.30 og åtte ammer jeg kl 4-4.30 og kl syv.

Har dere noen tanker rundt dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han kanskje forstoppet? Det var hs første som til meg da jeg ringte og sa det var full melkenekt i heimen.

Skrevet

Hmmm, tror ikke det. Han bås er minst en gang om dagen og den er langt fra hard (har hatt problemet med hard mage tidligere)..

Skrevet

Er vel det jeg håper på. Han har fått to nede og ser ikke tegn til flere enda, men får satse på det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...