Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Jeg skal være fadder for min niese. Problemet er at navnet hun må bære er, hold deg fast, Caramilie... Jeg syntes det rett og slett er pinlig å stå ved alteret når dette navnet blir sagt. Finnes det en god unskyldning for å slippe å være fadder?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 Du burde absolutt stille som fadder. Ungen kan trenge en stabil person i nærmeste krets.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 Om du mener at navnet foreldrene har valgt vil hindre deg i å bli glad i og følge opp den lille jenta bør du absolutt si fra deg ansvaret som fadder, makan til overfladisk fadder er det ingen barn som trenger!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Oi, da tror jeg at jeg vet hvem mammaen er! (Det kan vel ikke være så mange med det navnet)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #5 Skrevet 3. desember 2011 Ingenting vil hindre meg å være glad i eller følge opp jenta, men det ville jeg gjort uansett. Ja, jeg er sikkert overfladisk, men dette navnet blir for drøyt. Vår familie har sterke navnetradisjoner og jeg er ikke den eneste som reagerer. Jeg fremstår nok som snobbete i denne saken og det er jeg sikkert også. Syntes dette bare er trist. Men tro meg, jenta vil bli elsket og ivaretatt av (forhåpentligvis) favoritt tante.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #6 Skrevet 3. desember 2011 Det er jo bare satt sammen av to navn. Cara og Mille/Emilie, sånn egenltig.. Og det er jo ikke noe mer vondt i navnet enn at det minner om karamell, som er søtt og godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå