Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Prøver å være nogenlunde sunn i ukedager, men det sklir litt ut. Helgene er verst. Desember er bare full av fristelser. Flere "slankere" som sliter i desember?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 Jeg sliter veldig. Jeg måtte denne uken ta meg helt fri fra all slanking. Ikke for å dytte i meg mest mulig snop og chips, men fordi jeg følte at jeg hele tiden tenke MAT. Når det er så mange fristelser over alt, drømte jeg om pepperkaker om natten. Jeg var sulten på fenalår, julebrus, julesjokolade m.m. Og bare for å ikke måtte tenke på alt jeg ikke måtte spise - så spiste jeg litt og er klar for ny slanking neste uke. Jeg skal holde meg på 1300kcal per dag, men har nok spist 2000kcal per dag hele denne uken.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 Nei, jeg har ikke et problem. Har en tanke om at det er hva jeg spiser mellom nyttår og jul jeg legger på meg av ikke hva jeg spiser mellom kul og nyttår. Dessuten er jeg ikke glad i kaker og slikt og har ingen problemer med å holde meg til hverdagskost i hverdagen og kose meg ekstra i helgene. Jeg er så lei av slankemas og har bestemt meg for å aldri slanke meg, bare leve sunt generelt.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Desember er jo en grei tid å slanke seg. Det er jo advent og "den lille fasten". Vi har bestandig praktisert kraftig måtehold fra 1. søndag i advent til julen ringes inn på julaften. Den siste uka i desember blir det selvfølgelig frotsing, men totalt sett er advent en tid da vi normalt sett går ned en kilo eller to. Matbudsjettet er også mye lavere i desember enn ellers i året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå