Mamma i lykkerus Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Vi har kjøpt en svær pakke pinnekjøtt, men bruker bare halve til denne middagen. Regner med resten blir spist før jul en gang, men hvordan skal jeg oppbevare det for at det skal holde seg best mulig? Hva pakkes det i? Skal det ligge kjølt?
agent007 Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 Heisann, Vi fryser det alltid. Pakker det i plastposer og fryser det ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå