Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Jeg studerer og er i praksis. Har fulle dager med både jobb og lesing. Mannen er hjemme (pga arbeidsledighet) Huset er alltid slik jeg forlater det, eller gjerne verre. Jeg må alltid mase på ham for å gjøre noe som helst, da han ikke ser det selv. På fredagen var jeg på jobb, og mannen hjemme. Jeg spurte om han kunne vaske gulvene i det jeg dro. Barnet måte bli hjemme denne dagen på grunn av bilproblemer så når jeg kommer hjem er ingenting gjort. Jeg blir oppgitt å spør hvorfor. Da er unskyldningen hans at han kan ikke gjøre husarbeid når han har sønnen hjemme, for da må han passe på gutten. Når det er sagt kan han sitte på pcn i timesvis opptatt med noe slik at han ikke følger med på gutten. Eller sovne av på sofaen i en time mens gutten springer rundt. Det ser han ingen problemer med, men å vaske et gulv, det blir for vanskelig... Jeg klarer da fint å vaske leiligheten selv om barnet er hjemme. Ikke kan han dusje heller når han har gutten. Ser ikke helt problemet jeg da. Man dusjer ikke i en halvtime, men å ta seg en rask dusj mens treåringen er inne ser jeg ikke det store problemet med.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 Han er bare lat, intet annet... For en idiotisk unnskyldning. Hadde det vært en aktiv 1 åring, så hadde jeg skjønt han ikke kunne ta øynene av barnet, men NOE kunne han da uansett ha fått gjort.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 Jeg er bare dritt lei av alt sammen. Om ikke jeg gjør det så blir det ingenting gjort omtrent. Jeg jobber for å få meg en utdanning slik at vi har penger å leve for, og i tillegg skal jeg være mor for to?! Gjøre husarbeid, lage middag o.l... Aldri har jeg kommet hjem til middag. Unskyldningen hans for dette er at ikke vet hva jeg vil ha, og at jeg bare blir sur om han kjøper feil. (dette har han da i fra da jeg var gravid for over 3 år siden, og var drittlei av å spise grandiosa og pølser i potetmos fordi det var det eneste han kom på å kjøpe. Jobbet da også nesten fulltid) hi
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Ingen unnskyldning for å ikke rydde selvom ungen er hjemme Dusje går også bra..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #6 Skrevet 3. desember 2011 Jeg skjønner også det om det var en baby eller en aktiv ettåring. Men dette er en treåring, som vet hva han får lov å røre og ikke. Dessuten dusjer jeg i fem min ca, og bruker fem min på å tørke meg så jeg er klar etter 10 min. Men han må ha minst en halvtime om han skal dusje... *sukk* HI
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #7 Skrevet 3. desember 2011 MÅ han virkelig bruke en halvtime i selve dusjen? Har og en 3 åring som kan se på barnetv i 5-10 minutter mens jeg dusjer. Alene med henne, så ingen ser etter henne mens jeg er i dusjen. Såå ja, latterlig unnskyldning.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #8 Skrevet 3. desember 2011 Når han gjør sånn sier du til han greit da kan du gjøre det nå for jeg kan se etter ungen. Om han ikke lager middag til du kommer hjem og det er unnskyldningen skriv en lapp å heng på kjøleskapet til han om morran idag skal du lage....... Og er det ikke på startet middag så si han må sette igang både du og gutten er sulten Jeg regner med at du kommer hjem irriterer deg over at han ikke har gjort det og så gjør du det. Da sier det seg selv at han ikke får det gjort han vet han slipper unna med annet en at du er litt sur en stund. Om han oppdager at han må gjøre det allikevel så kan det nok hende han plutselig får til så mye mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå