Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Hei damer! Dette er første gangen jeg skriver innlegg her, og vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg. Det har nettopp blitt slutt med kjæresten - et forhold som varte i nesten to år. Jeg er ung med mine 21 år på denne jorden. Kan nevne at jeg ikke har barn, og det er muligens litt rart at jeg er på denne siden. Men finner mye interessant å lese her, og lærer en ting eller to hver gang jeg er her inne. Og nå skriver jeg her for første gang, fordi jeg har trua på at noen her inne kan gi meg noen gode ord. Jeg føler meg litt satt ut av min nye situasjon. Jeg singel? Hvem skal jeg ringe om ikke han når jeg vil dele noe? Trenger råd? Føler jeg har mistet min bestevenn. Og jeg er forvirret, for jeg føler meg ikke knust av dette bruddet heller. Jeg føler heller en stor sorg over å ha mistet noen som betydde mye for meg som venn. Jeg blir gal av mine tafatte forsøk på å sortere følelsene mine. Jeg aner ikke hva jeg egentlig føler over dette bruddet! Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å komme meg videre heller. Hjelp?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 Hvis du har noen gode venniner eller ei god mamma, hadde jeg prata med de Hjelper ihvertfall kjempe godt for meg, å få "tømt" meg for tanker som gnager. Føler at jeg ikke er så alene om de lengre. Lykke til, det går nok bra vet du! Du er bare "ment to be" sammen med en annen mann;)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 Enig med den over. Det eneste som hjelper for meg er å kutte ut kontakten helt. Blir helt ødelagt om man skal holde kontakten. Om følelsene ikke var så dype (Siden du ikke føler deg knust) så kanskje dere fungerer som venner? Var sammen med en som jeg egentlig aldri likte på den måten, og vi funket mye bedre som venner Men snakk med noen du stoler på du, tøm deg, og tenk positivt. Er dere "meant to be" så vil dere bli sammen igjen. Er dere ikke, så vil du møte en annen fantastisk mann. Klemmer til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå